Hide truuk bij vBulletin

vbimport

Hai jongens,

Ik denk dat jullie het wel eens gezien hebben, de [/hide]truuk[/hide] bij vele FXP boards…

Heeft iemand deze hack, of is dit een stukje programmeer werk??
Heb namelijk nogal veel last van leechers zonder te replyen… :mad:

En dan krijgen ze het IP adres pas te zien als ze replyen… Plz help me out!! :stuck_out_tongue:

Ik weet niet precies hoe het werkt, maar ik heb het ook vaker als LockDown gezien…mischien dat dat een zoektocht waard is?

de fxp boarden waar ik vertoef hebben de functie (very nice)
Alleen heb ik nooit goed begrepen waarom iemand niet mag leechen zonder te replyen. Toegegeven het is wel leuk als je werk erkend word. Maar waarom moet die reply.
Normale mensen replyen toch steeds. Al is het maar om thx in te typen.
Zal eens informen over de hidefunctie laat je wel iets weten.

Originally posted by RaSta
Alleen heb ik nooit goed begrepen waarom iemand niet mag leechen zonder te replyen.

Het is toch heel normaal om ff dankjewel te zeggen, voor het gene waar iemand anders druk mee is geweest… En dan weet je dat je het werk niet voor nix hebt gedaan… :slight_smile:

Wie kan mij helpen met het installeren van Lockdown?
Ik heb het im mijn bezit, maar het werkt alleen niet :frowning: Kweetniet wat ik fout doe

Ik vind het hide gedoe wat raar. Nu moet je, voordat je weet dat die pub down is oid, zeggen dat je het tof vindt. Dus je moet eerst A typen voor het ip. Dan moet je je reply editen naar:
A) Thx 4 /…
B) Jammer 421
C) Sorry, niets nodig (indien er niet duidelijk staat wat er in staat)
D) Jammer dat ie zo sloom is…

Dan wordt er dus aan de lopende band ge-edited. Vraag me af of dat het wel waard is. Want er zijn natuurlijk mensen die vergeten te editen en zeggen gewoon kortweg: Thx.

Originally posted by Totibbs

Dan wordt er dus aan de lopende band ge-edited. Vraag me af of dat het wel waard is. Want er zijn natuurlijk mensen die vergeten te editen en zeggen gewoon kortweg: Thx.

aan alles is iets maar daar heb je toch een punt