Het zijn altijd dezelfde

vbimport

moet je eens effe de sections doorlopen het zijn altijd dezelfde die zeveren en kritiek uiten.bij ieder posting is het straks oorlog
hou toch allen op,wat zouden jullie doen moest deze site gesloten worden een brei opzetten,of bij oma op de schoot.ikzelf heb maar een ding in het hoofd vanaf ik de pc aanzet go to cdfreaks.waarom zoek maar op het net waar vind men dit nog nergens denk ik.
let them allive

DIt VInD Ik PAs eEN ZAaD ToPiC !!!

ben je der weeral,je kan blijkbaar niet stoppen .see it yourself en zeg niet dat je geen verwittigingen gekregen hebt,gefrustreerd dat ben je
i hope it will open your eyes.

gabhead… vriendelijk doch dringend
ff dimmen ja…
ga wat leuke! topics posten en maak het forum gezellig ipv op elke topic te replyen dat er iets mis mee is…
ik heb jou nog niet eens op een -250 of zo gezet, dus je mag niet echt klagen geloof ik…

Wat heb ik U gezegd he Duke Gab Head deugt helemaal NIET !!!

Ik denk dat het beter is als jullie allebei weg gaan met al die ruzies die nergens opslaan !!
Of afspreken dat jullie niet in hetzelfde forum komen misschien is dat een oplossing ?

Is het niet handig om een Forum te maken met als titel: zinloos Gepraat (gelul) sorry hoor Duke maar ik vind dat je helemaal gelijk hebt.

Er is nu toch wel genoeg gezegd?

daarom sluiten maar …