Het viavia krantje

vbimport

Ben de afgelopen twee weken op vakantie geweest in Zeeland en zag daar regelmatig een krantje genaamd viavia liggen bij de AH. Er staan allemaal advertenties in van mensen die iets kwijt wilen of iets willen kopen.

Jammer genoeg is dat krantje er alleen voor regio Rotterdam :frowning:

dus nu is mijn vraag is er ook zo’n krantje voor Twente?

vast wel! :stuck_out_tongue:

www.devondst.nl geloof ik heb ook zo’n krantje. ViaVia is toch ook landelijk? Of www.viavia.nl ? Nou ja, hoop dat je er wat aan hep…

goh helemaal niet aan gedacht dat die ook wel eens op internet kon zijn :smiley:

Dankjewel JPSCHADDE en natuurlijk zijn er nog meer reacties welkom…

Ik denk dat mijn nieuwe laptop nu wel erg dichtbij is want ik zoek namelijk een tweedehands…

By burners… …FOR burners heh :slight_smile:
Maar euh… …van die laptop… …hoeveel wilde je daaraan gaan uitgeven dan? Ik vond die in Duitsland wel mooi (weet niet meer welke post en welk forum, maar was voor 2900 mark ofzo :slight_smile:

Originally posted by Pyromaniac

Ik denk dat mijn nieuwe laptop nu wel erg dichtbij is want ik zoek namelijk een tweedehands…

Dan heb je nog allerlei aanbod sites zoals iBazar en Spott enzo…

En natuurlijk voor legale zooi:
http://forum.cdfreaks.com/forumdisplay.php?forumid=31

je kan ook eens op ricardo kijken.

Was het niet www.vondst.nl ipv www.devondst.nl ?

Iig vind ik dit een van de beste indien je 2e hands materiaal ofzow zoekt…

Je hebt ViaVia blaadjes in diverse uitvoeringen; nm per regio en een landelijke die dus ook dikker is!

Ik kom net weer van het boodschappen doen en wat blijkt: Het viavia krantje heeft ook een editie Noord-Oost Nederland dus heb ik die maar even gekocht.

BTW devondst hebben ze hier ook :smiley: