Ik denk dat het een probleem is dat door enkele mensen word veroorzaakt of zit ik dan fout ? Persoonlijk heb ik er niet echt veel problemen mee, en had ik verwacht dat juist het mensen erop wijzen veel tegenstand zou brengen. Persoonlijk, en dat is geloof ik de gedachte van alle mensen die CD Freaks mede runnen, is het onze mening om niet teveel mensen voor allerlei dingen op hun vingers te tikken.
Het is onze bedoeling dat er op het forum wel normen en waarden gelden zoals in het dagelijks leven, maar dat we dit allemaal niet te serieus moeten nemen, er zijn een aantal regels waar niet over te discusieren valt, zoals b.v het posten van crack/serials etc, het beledigen van anderen, en alle andere vormen van het schade toebrengen aan anderen in welke vorm dan ook. We verwachten gewoon dat jullie allemaal je kunnen gedragen en op enkele uitzonderingen na, vind IK dat we daarin nog nooit teleurgesteld zijn. De mensen die hier komen zijn overal het algemeen leuke, gezellige mensen.
MAAR, dit forum is door en voor CD Freaker’s, dus mocht het zo zijn dat iedereen liever heeft dat we onze authoriteit wat meer laten gelden, dan zal dat op zich denk ik ook niet zo’n probleem zijn. Het probleem is alleen dat wanneer je weer meer regels gaat opstellen het waarschijnlijk ook minder gezellig word, en dat er weer geklaagd gaat worden over de regels.
Ik stel daarom voor om het gewoon te zeggen wanneer je vind dat mensen teveel van het onderwerp afwijken of wanneer ze teveel onzin posten, m.a.w een stukje sociale controle. Doe dit natuurlijk niet om de haverklap (Zoals Tax bijna geen posting overslaat om te melden dat wij een zoekfunctie hebben) en doe dit ook in vriendelijke bewoordingen, dan ben ik er zeker van dat je dit gedrag kunt stoppen.