Het ultime spel!hoe moet dat eruit zien?

vbimport

Misschien een kruising tussen RiskII en bvb. UT of Doom of zo, waar je met elke aanval op een land dat werkelijk moet veroveren, door je tegenstander aan flarden te schieten.
Volgens mij zit daar nog wat in.
Grtz
PS: een internet versie met een multiplayer van 20 zou dan toch echt wel de max zijn.

PSS: I.p.v. Risk II kan het natuurlijk ook een Axis & Alies zijn die beter uitgewerkt wordt, waar je dus ook je economie moet onderhouden, wapens moet aanmaken en deze dan in een unreal en flight - simulation omgeving moet bespelen.

Grtz to ya all

hoe ziet,of welke opties moet het beste spel hebben?
veel gore?of juist niet
wel magie of niet?
volledige 3d werelden?

van mij is het een mix van sof[maar nog stukken harder der]
dat je op 1 groten planeet woont op internet en dat je elkaar 24 uur per dag kan aanvallen [je zit in 1 of ander team en dan kan je met ze 1000 spelen maar je hq kan ook worden aangevallen door de tegen partij.
[kan allemaal vaag klinken]
hoe ziet het ultime spel er volgens jouw uit?

euh…heb je ambitieuze (programmeer) plannen, dan?

Voor “het beste spel” gelden de zelfde criterea als “de beste film”

• Schieten & Scheuren (= vette actie!)
  • Sex, Drug’s & Rock 'n Roll (= nog meer actie + humor + lekkere chicks en goeie muziek/soundtrack)
  • Kickass graphics (= een 3D engine waarvoor je je hele systeem moet upgraden )
  • NO COPYPROTECTION (hoewel het maken van een 100% copy soms bevredigender kan zijn is dan het eigenlijke uitspelen!)
  • morgen in de winkel!

…ben ik iets vergeten?!

ik vind het wel leuk om te weten wat iedereen in een goed spel ziet.

hahahaha best grappig sorry maar jullie zitten er allemaal dik naast !!!
ik weet wat ik nu ga zeggen is maar voor binnen 5 jaar !!! mogelijk maar kom ff zeggen:
eerst en vooral het moet juist hetzelfde zijn als in het echte leven:
een aardbol waar je dus kunt doen wat je wilt !!! als je bijvoorbeeld een wapen gaat kopen en je schiet iemand neer dan krijg je last met de politie…rechtbank…
je kunt ook gaan werken en geld verdienen als boekhouder flik echt alle beroepen zoals in het echt !!! dan kan je naar een winkel stappen en bijvoorbeeld een fiets kopen echt de raarste dingen die je kunt opnoemen!!!
bijvoorbeeld je kan gewoon een auto stelen en dan ermee op het straat mensen omver mee rijden !!! OK fijn maar er komen dan levens echte gevolgen zoals de politie en naar de gevangenis en daar 20 jaar zitten en dan kan je daar echt werkelijk in een gevangenis alles doen wat er in het echt gebeurt !!!
GEWOON een perfecte levens simulatie !!!
dus je kunt kiezen wat je gaat doen in je leven !!! een zware krimineel of een rijke bisness man worden of een drug dealer en noem maar op da is pas flippen !!! je kunt bijvoorbeeld als je heel rijk bent een formula 1 wagen kopen en dan oefenen !!!
en als je dan goed bent tussen de echte mika hakkinen rijden echt de raarste dingen je kan echt werkelijk alles doen !!!
dat is het perfecte game allertijden !!!
eigenlijk een beetje onmogelijk daar moeten ze 20 jaar aan werken om een deftige game in 1 te steken waar ga je niet allemaal op moeten letten
een stomme video moet echt een play spoel…toets hebben !!! he !!!
als je een pc opstart moet je op internet kunnen in dat spel !!! echt totaal geflipt !!!

nee, lijkt me nix!

Er moet wat meer gewerkt worden aan het ultieme teamplay-game, en dan doel ik natuurlijk op first person shooters. Spellen zoals TFC zijn geweldig, maar het zou nog zoveel uitgebreider kunnen zijn… Je zou bijvoorbeeld je eigen klasse kunnen samenstellen, net zoals in Deus Ex, als je dan veel punten aanjezelf geeft om te sniperen dan heb je een vaste hand, als je dat niet doet dan shaked alles en is het veel moeilijker om een fatsoelijk schot af te voeren…
Zolang alles maar in balans blijft , kun je een wat persoonlijkere tint aan je character geven, en dat alles in teamverband met uitgebreide maps, dat zou voor mij het ultieme spel zijn…

Maar dit is slechts mijn nederige mening

vind dat idee van ken08 wel gaaf, maar op hoeveel dvd`s past dat spel wel niet?

toekomst he xian

Tja hoeveel DVD’s hihihihihi
ja da vraag ik me ook wel af ???
dan nog levens echte beelden he !!!
gaat dat ooit komen wat ik zeg ???
als dat er komt geen twijfel mogelijk !!!
beste game ooit !!!
en euhhh dus ge kunt dan gewoon bijvoorbeeld naar de winkel lopen dus je neemt eerst de auto fiets trein of wat dan ook je bent in de winkel je koopt een PC waar je echt voor gaan werken bent ! of drugs gedealt hebt of zo ! dan kom je thuis dan moet je echt zoals in het echt alle kabels goed steken !! een besturingsysteem installeren en dan dat spel installeren dat Rage heeft gezegt !!! of Quake3 of zo dan na dat installeren in dat spel zelf !!! kan je online gaan spelen snapt ge het !!! ??? Totaal levens echt
da kan volgens mij niet !!! maar als da ooit gaat uitkomen??? dan kan er onmogelijk 1 spel beter zijn !!!
WANT !!! je zou zeggen :
neen mijn uitgevonden 3D shooter of zo is beter ! NEEN !!! waarom niet omdat je diezelfde 3D shooter kunt installeren in mijn levens echte simulatie spel !!!
totaaaaaal flippen !!!

Ken08, dat spel speel je dan toch eigenlijk al?

Maybe…Just Maybe, we already are inside the Matrix…

He JOKJ, ouwe koeien uit de sloot aan het halen :wink:

Originally posted by TDI
He JOKJ, ouwe koeien uit de sloot aan het halen :wink:

Yep :slight_smile: Ik had deze nog niet gezien, toen was ik zeker in de ardennen

Het ultime spel gaat als volgt; je sluit je eigen aan op een pc en dan begint de game… in je gedachten!! Dus je ziet alles net zoals je nu om je heen kunt kijken! Dus alles in het echt zeg maar! Speel dan maar is Tomb Raider, Resident Evil of Tetris (:confused: )!!

Een kruising tussen gt3, gta3, driver, max payne, virtua tennis winning eleven 5, sonic2, mgs, fifa 2002, nba 2k1, age of empires 2, sof, goldeneye, resident evil code veronica en red alert 2 lijkt me wel kewl.

Hmm het beste spel …

ik denk een strategie game , ongeveer met de basis van Black & White. Hierin verschillende (sub)missies oplossend a la Emperor : Batle For Dune. Gebruikmakend van een goeie auto in Need For Speed IV , kunnen lopen en schieten als in Quake (met natuurlijk bots , multiplayer , extra levels en modificaties tot op de laatste bit). Verschillende wezens en lokaties zoals in Halo. Het liefst passend op 1 dvd , met een executable en 1 data file (Zoals Monkey Island II). Ontzettend veel humor ,de stemmen van de Monty Python crew. De mogelijkheid om alles te kunnen tweaken. Een spel dat ook daadwerkelijk gebruikt maakt van alle mogelijkheden van je GPU en CPU en niet een of andere directx of opengl probeersel. Het hele zaakje moet eruit zien als een goede hollywoodfilm. Elke expansie en update is gratis en er moet volledig gratis cheats tips hints en helpdesk aanwezig zijn.
Een website die eens niet begint met een community , inlogprocedure , maar gewoon een server waar je anoniem kunt gamen tegen elkaar en tegen de makers van het spel. Het spel moet onder elk OS kunnen draaien wat god onder de zon heeft.
Als het spel moet de mogelijkheid hebben DVD’s direct te rippen naar DIv-x met hoogst mogelijke kwaliteit , met een compressiealgoritme dat elke film nog maar 1 kilobyte in beslag neemt. Op hetzelfde tijdstip verkrijgbaar in elk land op de wereld.
De makers van het spel nemen het hackers en leechers niet kwalijk als het spel illegaal gesponst wordt.
Het spel moet beschikbaar zijn voor elke leeftijdsgroep , ras , geslacht en geloofsovertuiging en ook evenveel boeien.

hmm , misschien draaf ik wat door…

Ik zou ook wel zo’n spel willen hebben zoals ze die hebben in de film ExistenZ , alleen een iets minder vlezerige console aub.

Originally posted by jojk

Yep :slight_smile: Ik had deze nog niet gezien, toen was ik zeker in de ardennen

thread van vorig jaar eh :wink: 2000 enzo, herriner ik me nog lol

al de smilies zijn nml 404 enzo, door ubb import dacht ik