Het ubb-forum op www.leerlingen.com

vbimport

Dat forum is voor Nederlandse leerlingen(en misschien ook wel belgische) veel leuker dan dit ubb-forum. Maar goed ieder een eigen mening.
probeer maar:en geef hier je mening.
:http://www.leerlingen.com/ubb/cgi/Ultimate.cgi

oh ja en je hoeft ook niet eerst lid te worden, beter toch. Nu denken jullie dat ik iets met die site heb te maken.NEE http://www.leerlingen.com/ubb/cgi/Ultimate.cgi
www.leerlingen.com voordat die klerelink weer niet werkt

Een beetje spammen hier.
Wat ongelooflijk zielig!

En ik geloof niet in het feit dat daar niet gecensureerd wordt. Zonder censuur wordt het chaos. Total anarchy!

Ik zou me bijna verlagen door het hacken van die site…maar dat is het gewoon niet waard!

Removen die topics AUB.

Da_Taxman

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>code:</font><HR><pre>Ik heb geen mening over die site, kom er nooit, maar ik heb wel een opmerking voor jou…gelieve niet meer te spammen op dit ubb, indien dat niet nagekomen wordt volgt ban van ip en e-mailadres, en gezien je statisch adres, kom je dan hier nooit weer!

maar ik ben voor vrije meningsuiting, mits niet racistisch of van discriminatie aard...

Maar ik ben tegen crosspostings, spamming, flamming.

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 09 May 2000).]

Is wel erg triest om zieltjes ergens anders te winnen …
dit zijn verkeerde praktijken Leerlingen.com
Greetz Appie

Toch effe gekeken daaro. Wat een t#ringzooitje zeg.
Alleen maar extreem dom gelul van 8-10 jarigen met een IQ van 0. Tjeez… how low can you go…

[This message has been edited by StyleSheet (edited 09 May 2000).]

ja heb ook ff gekeken daar, wat een zielig zooitje als ik zin heb om met kinderen te praten ga ik wel naar tmf…

Onze excusus voor die berichten. Had niemand daar no neer mogen zetten. Dit is ook al eens op een andere site gebeurd. Sorry, maar hierop hebben we geen controle.

webmaster van leerlingen.com

Ook al is het nog zo’n beroerde site(nee, ik ben niet wezen kijken, ik geloof jullie wel)toch netjes van die webmaster.

Mudman

Tja, wel leuke smilies
Mischien een idee voor dit board
Grtz

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by vanleerlingen.com:
[b]Onze excusus voor die berichten. Had niemand daar no neer mogen zetten. Dit is ook al eens op een andere site gebeurd. Sorry, maar hierop hebben we geen controle.

webmaster van leerlingen.com[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

excusses aanvaard,

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Bierspier:
Tja, wel leuke smilies
Mischien een idee voor dit board
Grtz
<HR></BLOCKQUOTE>

Ben ik het wel mee eens. Maar je kan ze ook gewoon erbij voegen:

Koko