Het twilight gevoel

vbimport

is er iets met twilight?
jullie zullen wel denken wat nou weer,maar ik bedoel vroeger verheugde ik me altijd weer als ik een twilight had nooit gezeik met het spel instaleren en klaar je hoefde zelf nix meer te doen.maar nu als je iets van een twilight instaleer doet ie het niet of je moet er zelf aan zitten kloten 1 of ander vaag bestand dat je weer moet veranderen met die en dan in je reg iets doen
heeft dit iets te maken met lui die vorig jaar zijn opgepakt door die flikker's van de bsa?
of ligt dit aan mij?

dat ligt aan die eikels hoor !!!

Nah, ik heb anders nooit problemen…Toppie computertje dus!

ligt niet aan computertje…ligt gewoon aan twilight en wat er opstaat begint ook aardig tegen te vallen

Hebben jullie Twilight 47 al ???

eh jah …

Enne RNG is er dan al iets wat er niet werkt, of maar gedeeltelijk (zoals the sims op 46)?

Zal haast wel…

het ligt aan de BSA

Big Sucker Allience of zoiets toch

de bsa zijn gewoon vuile flikkers.
wat doen die eikels met al die cd’s die zijn ingenomen?BSA andwoord:die cd’s worden vernietigd JA JA volgens mij geven ze die weg aan vrienden of verpatsen ze aan andrren mensen maar wat nu ook vaag is dat jje mensen kan verlinken en er geld voor krijgen straks gaan allemaal gasten hun twilight handelaren enr bij naaien als ze niet een paar twilights gratis krijgen.
vuile kut bsa gasten ophangen die lui of hun hoofdkantoor bestormen!
mzzl

Zullen wel op moeten passen want er zijn tegenwoordig goede alternatieven voor de twilight.
Ook het dvd avontuur kan flink wat klanten kosten.

of klanten bijlokken, maar als je kijkt op de homepage van tl , blijkt uit de opiniepeilingen, dat dat niet zal doorgaan

die dvd versie van twilihgt geeft me zo’n blade gevoel en dan vooral blade 1 enzo waar ze dan gewoon een filmpie op pleuren die nog oud is ook…

gewoon 2 cd’s met kwaliteit leveren, zo moeilijk moet dat toch niet zijn?

ik hoop dat die kwaliteit omhoog gaat anders is het kut.het moet simpel zijn en simpel blijven dus klikken uitpakken spellen
en niet ander gekloot hebben.

Als je geen gekloot wilt hebben moet je zeker geen crazybytes pakken.
Hier moet je bij elk spel wel tig handelingen doen om beeld en geluid te krijgen. En ik vind het niveau van TL ook niet echt super maar het is voor hun ook moeilijk elke maand een keus uit alles te maken