Het te kleine huis

Stel , je huis wordt te klein (letterlijk) en er moet iets weg.

Welke van de bovenstaande dingen gaat dan het eerste weg ?

Let wel : er komt NIETS voor terug… het is weg en er komt geen vervangend iets voor in de plaats. Weg is dus voor altijd weg.

Bij mij zou eerst de keuken (en dus de keukenapparatuur) op de offerschaal gelegd worden. Het is jammer van de magnetron en de Senseo (die ik net heb) , maar die gaan er dan aan. Als het moest he… Alle meubilair vind ik wat ver gaan namenlijk :slight_smile:

Ik hang liever op de bank rond dan dat ik koffie drink :slight_smile:

Nou dan maar de boekenkast (zoveel boeken heb ik toch niet)

Men stereo enz daar komt geen levende ziel aan behalve ik en mijn girl.

Men girl is me toch ook wat te dierbaar.

Tja boeken kun je in PDF omzetten dus ik zie geen reden om iets anders te kiezen :wink:

alle pc`s behalve 1 natuurlijk, de droger mag er ook wel uit, en de boekenkast en dan moet ik wel weer plaats genoeg hebben.

Ruimtegebrek heb ik niet
Ik heb een groot huis
Maar als er toch iets de deur uit moest dan maar de droger
Maar het bad mag ook wel aangezien ik een douche-mens ben
De rest is me te kostbaar:cool:

dangaat de droger, je was kun je ook ophangen. boekenkast, want ik lees toch bijna geen boeken. en het bad, want ga toch bijna nooit in bad.

Bij mij de boekenkast.

De droger is onlogisch, want als je al ruimtegebrek hebt, waar moet je dan je was ophangen :confused:

Boekenkast heb ik nu al niet, wel een DVD/VHS kast hehe! Je kan die boeken ook altijd nog in de kruipruimte keilen, wel beetje onhandig als je er 1 zoekt, maar het lijkt me stug dat ik een boek ga zoeken. :wink:

Bad en daarna boekenkast…maar helaas leveren elk maar weinig ruimte op…

Boeken ??? Was da…

Oh een stapel faxen…

(‘Joep’)

Het bad verdwijnt zeer zeker, ik zit er nooit in (tenzij ik een boek voor de 6e x aan het lezen ben en genoeg heb van mijn bed of lekkere stoel)
nee de douche is zeker beter (terwijl bad is met whirlpool)
Door de herrie hoor je de stereo niet meer

haha… de boekenkast natuurlijk!! Ik heb namelijk een gruwelijke hekel aan het lezen van boeken, ja leesboeken welteverstaan. Dus niet de donald duck ofzo…

Originally posted by Murphy23x
[B]Bij mij de boekenkast.

De droger is onlogisch, want als je al ruimtegebrek hebt, waar moet je dan je was ophangen :confused: [/B]

ik heb zo’n mooi inklapbaar rek :bigsmile:

…De droger is onlogisch, want als je al ruimtegebrek hebt, waar moet je dan je was ophangen…

k heb geprobeerd de was op te hangen in de droger maarre t ging nie :stuck_out_tongue: (flauw ik weet t)

Originally posted by Dee-ehn
Tja boeken kun je in PDF omzetten dus ik zie geen reden om iets anders te kiezen :wink:

Een hele klus, maar wel een goeie :>