Het spijt me allemaal, hier is mijn verhaal

Beste Iedereen,

zoals sommige mensen misschien wel weten ben ik geen hardcore forum man, in tegendeel. Echter kom ik hier wel eens, en doe dan soms misschien wel eens wat rare postings en ben dan weer in eens weg. De reden hier voor wil ik graag uit leggen, want ik zou graag als graag geziene gast hier op het forum willen helpen waar ik kan.

Het afgelopen jaar is nog al moeilijk geweest voor me, ik zal er niet te veel over vertellen, maar het verliezen van iemand die je dierbaar is, het krijgen van een baby maar een enorme terug slag en het verliezen van 2 banen zijn niet echt simpel voor sommige mensen. Voor mij dus ook niet.

Hier bij bied ik mijn excusses aan voor iedereen die ik te onrechte heb beledigd, of misschien zelfs wel gekwetst.

Ik hoop dat je het mij kan vergeven.

Originally posted by DynAMikE
Ik hoop dat je het mij kan vergeven.
Tuurlijk.

ach, ik woon vlakbij Artis en idd de meeste hier lijken op apen, zelfs zoveel dat ik er destijds niet ECHT op ben ingegaan :stuck_out_tongue:

Wie was jij ook alweer ?

Originally posted by DoMiN8ToR
Wie was jij ook alweer ?

ik moest ook even denken, maar zag ut aan zijn sig. “Opper-Stener” toen dacht ik dat het een Domino-day medewerker was :rolleyes:

Dynamike,

Je bent gewoon een kicken kerel, en ben blij dat het nu wat beter met je gaat.
Als er iets is ofzo ken je bij me terecht, ook voor geouwe hoer en slappe klets, maar dat wist je al :).

Ennu die beledigingen vallen reuze mee, dus maak je daar maar niet druk over.

Grtz GijZzEl

p.s. voor de mensen die me niet kennen #cdfreaks@IRCnet :))

De dag dat ik me ook maar iets aantrek van mensen die beledegingen roepen via wat voor internetmedium dan ook heb ik ver achter me gelaten. Daar had ik het zelf vroeger erg moeilijk mee , nu interesseert me dat echt geen ene ruk.

Voor mij had je niet je toenmalige problemen hoeven uit te leggen , maar het is in ieder geval informatief om te weten waarom de beledigingen waren (ook al heb ik ze overigens nog nooit gezien aan mijn adres dus ik moet je maar op je woord geloven :slight_smile: ).

Het internet is een zeeeeer slechte psychiater is in ieder geval mijn ervaring.

Originally posted by Mr. Belvedere
De dag dat ik me ook maar iets aantrek van mensen die beledegingen roepen via wat voor internetmedium dan ook heb ik ver achter me gelaten. Daar had ik het zelf vroeger erg moeilijk mee , nu interesseert me dat echt geen ene ruk.

EIKEL!:wink:

Maargoed, je 100% gelijk… Je kunt alles kwijt op 't net, maar verwacht er niets van terug!

praten lucht je hart. hoor je vaak. Dus inet is 111% geschikt om je hart te luchten. Met een beetje geluk ontvang je een vriendelijk (bedoeld) woord terug.

Daar had ik het zelf vroeger erg moeilijk mee , nu interesseert me dat echt geen ene ruk.

Wil je erover praten? :smiley:

Ach, wat moet ik er van zeggen…
Ik ken je al wat langer dan vandaag en weet dat je die posts van tijdje terug niet te serieus moet nemen (zoals zoveel dingen in het leven).

Ik heb mij kostelijk geamuseerd met die postings en vooral de reacties daarop. Die status heb je niet voor niets gekregen :wink:

You rock (jij steent)!

Originally posted by Da_Taxman
[B]

You rock (jij steent)! [/B]

Je haalt me de woorden uit de mond.

:slight_smile:

BetjeBig rox :slight_smile:

en ik heb hem zo goed als nooit mensen zien beledigen op #cdfreaks , al verdedigt hij zijn standpunt over divx wel overtuigend :stuck_out_tongue: (GODVERDOMME, films download je niet, die koop je!! :))

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Wil je erover praten? :smiley: [/B]

het begon allemaal met een zx spectrum …

en toen …

en toen …

weet je wel zeker dat je allemaal wilt horen ? :slight_smile:

weet je wel zeker dat je allemaal wilt horen ? :slight_smile:

Ja doe maar, ik zie me er zelf wellicht in :wink:

En boven op alles heeft ie mij ook leren kennen en nog wel in real life ook hehehe das ook moeilijk om geestelijk teverwerken…

Hoe ging ie ook al weer beter een goede buur dan een verre vriend of zo??(dmike dit is raar maar waar me buurman)

DynAMikE zo dwing je respect af, heel goed !
Allemaal doen we wel eens iets gek en eigenlijk heel normaal dus.
Neem nu WimLex die pakt het dus heleboel keer slecht aan en wordt nu de stuntel kampioen genoemd (beetje dom). Nou zo ver ben je nog lang niet maar je bent ook geen prins :slight_smile:
Voor mij had je geen excuus hoeven geven want om de zoveel tijd worden hier 1 a 2 forum leden afgezeikt. (Remember Pokemon !) Leven en laten leven. Goed gedaan DynAMikE

Sterkte ik weet wat je bedoeld.

Lol :stuck_out_tongue:

Gijzzel supreme lamer … zomg

Hey Gijzzel it’s macdonalds tijd!