Het slechste tv programma OOIT

vbimport

subject zegt het al

Big Brother, De Bus, Starmaker, Big Diet en dat soort programma’s.

vooral starmaker is zo’n kut programma 1 keer gekeken wat is dit klote zeg hopelijk fikt dat huis af als ze aan het opnemen zijn

Heb echt een hekel aan StarMaker!!! :stuck_out_tongue: Bah! :stuck_out_tongue:
Me girl vindt het prachtig! Ik moet er echt van kokken! Stelletje zieligerds die proberen te janken! (dat janken lukt wel aardig!)

Vindt het echt KUT!!!

(dat moest er ff uit!)

Was het maar kut!!! Dan had je er tenminste nog wat aan… :rolleyes::smiley:

Starmaker is echt weer zo’n programma voor mislukte mensen. Als je er een uur naar kijkt dan zie 59 minuten gejank. Met Big Diet is het al helemaal erg omdat je allemaal van die vette :o mensen ziet die helemaal depri zijn omdat ze teveel eten. Dat wil toch niemand zien :wink:

Jah
Kijk als er nog lekkere wijfen in big diet voorkwamen
Maaruh…er zijn alleen maar vetzogen :frowning:

Originally posted by cartman_cdz
Jah
Kijk als er nog lekkere wijfen in big diet voorkwamen
Maaruh…er zijn alleen maar vetzogen :frowning:

Originally posted by CDkoop
Starmaker is echt weer zo’n programma voor mislukte mensen. Als je er een uur naar kijkt dan zie 59 minuten gejank. Met Big Diet is het al helemaal erg omdat je allemaal van die vette :o mensen ziet die helemaal depri zijn omdat ze teveel eten. Dat wil toch niemand zien :wink:

Hohoho mensen…dikke mensen hebben ook gevoel. Ik ben zelf niet echt dik (wel geweest :() maar ik heb geen medelijden met ze…als je een geldbeloning nodig hebt om af te vallen ben je denk ik verkeerd bezig; je doet het toch voor jezelf>?

je doet het toch voor jezelf?

Dat is nu precies het probleem dat ik heb. Zelf ben ik ook niet een van de slankste :o en door dat programma wordt er een negatief beeld over dikke mensen geschetst. Net of alle dikke mensen depressief zijn en geen lol hebben in hun leven. En als je in zo’n kasteeltje gaat zitten dan doe je dat alleen maar voor het geld anders had je ook zelf wel een keer kunnen beginnen met afvallen.

[Edited by CDkoop on 19-03-2001 at 21:04]

Big Brother, De Bus, Starmaker, Big Diet zijn idd bar slecht ja

Nouja veel Nederlandse programma’s zijn de moeite niet waard… is meer dat ze aan het zoeken zijn van hoe kunnen we mensen verslaafd maken aan TV…

Televisione di Rolfo …of zoiets :slight_smile:

SUPERWAARDELOOS.

Binnenkort komt onze Rolf weer met een nieuw programma, ben beniewd wat dat wordt.

GTST

't nieuws :wink:

Lach niet, maar mijn favo zijn Cartoon Network en Discovery…

Originally posted by Dee-ehn
Lach niet, maar mijn favo zijn Cartoon Network en Discovery…

is te begrijpen, me kijkt ook nog graag cartoons :slight_smile:

alles van diene star wars
star trek
en diene onnozele zever

Sterbouwers

Heeeeeeee
Wat zou je denken van koffietime en dat Explosief met dat
wezenloze echt domme blondje Ariana Sluitspier…
:smiley: :wink: :smiley:

ja dom maar ik zou ze wel in de poepert willen neuken

star trek of zoiets met die lelijke mensen
en mooi en medogeloos en thuis en familie word ik zot van !