Het niveau hier is

vbimport

Zoals ik al eerder in mijn ‘afscheidspost’ aangaf, ik vind dat het niveau hier bedroevend laag is geworden, met name in dit forum (de overigen valt het nog wel mee) en het lijkt alsof er maar een handjevol mensen zich hier regelmatig uitleeft en de rest allemaal vertrokken is.

Waar ik nu eens naar benieuwd ben is wat jullie er van denken. Is het niveau hier inderdaad bedroevend laag, zijn het inderdaad maar een handjevol members die zich hier helemaal uitleven?

Het is in mijn ogen bedroevend om te zien dat bijna elke topic hier uitdraait op sex, er de meest onzinnige replies geplaatst worden, die zelfs een dronken persoon in een echt café niet eens uitgekraamd krijgt…ik denk dat we mede door deze onzin de interesse van een groot aantal members kwijt dreigen te raken en dat zou ik erg jammer vinden.

Mensen die zeggen “Dan kom je hier toch niet” hebben misschien een klein beetje gelijk, maar het niveau van dit forum straalt ook af op de andere fora heb ik het idee.

Dus, laat weten wat jullie ervan vinden!

Ik heb alleen ff m’n stem uitgebracht, meer hoef ik er niet over te zeggen.

following taxie here

Ik heb gestemd op buitengewoon gezellig.

Ik blijf lachen.
Het is hier net het cafe van op de hoek.

Misschien gaat Ab ook nog wel stemmen.
Dat konijn is tot alles toe in staat.

Konijnen neuken als raven maar alasta man ligt met een gebroken enkel naast zijn vrouw.

Geen sex voor mij !!!

Originally posted by Alasta Man
Niet getreurd iedereen krijgt een beurt !!!

Dacht het niet dus… :wink:

Het is een bepaalde familie die hier het algehele niveau omlaag trekt vind ik. Maar ja, in me eentje kan ik natuurlijk niet veel beginnen:(.

Edit:

ff een taalfoutje verbeterd :slight_smile:

Originally posted by R0bby
Het is een bepaalde familie die hier het algemene niveau omlaag trekt vind ik. Maar ja, in me eentje kan ik natuurlijk niet veel beginnen:(.

Er is maar een persoon welke keer op keer met zo’n antwoord kan komen.

Daarom join de club

:stuck_out_tongue:

Denk dat ik niet nader hoef te specificeren wie onder dat "handjevol members’ vallen.

Alasta man…ik wil je bij deze waarschuwen je attitude iets aan te passen…en dat doe ik maar 1 keer (en dat geldt dus ook voor je alter ego’s)

bedroevend laag kon ik nog niet zeggen maar het is wel achteruit gegaan jah. Maar opzich kom ik in Dutch cafe eigenlijk niet zo veel.

Originally posted by Da_Taxman
[B]Denk dat ik niet nader hoef te specificeren wie onder dat "handjevol members’ vallen.

Alasta man…ik wil je bij deze waarschuwen je attitude iets aan te passen…en dat doe ik maar 1 keer (en dat geldt dus ook voor je alter ego’s) [/B]

Dus toch om dat geintje met Carlo.
Als iets over mij of Ab gaat dan mag ik mij en Ab zich toch verdedigen. Ik ben toch niet brutaal of ongemanierd.

Als men hiet niet tegen zo’n geintje kan dan moet je het ook geen Dutch cafe noemen naar serieus forum.

Dit wil ik ook wel een keertje zeggen.

[B]

Er is maar een persoon welke keer op keer met zo’n antwoord kan komen.

Daarom join de club

:stuck_out_tongue: [/B]

/me denkt dat jij gewoon je post count wil omhoog helpen?

overal replyen, zelfs als je niet word aangesproken ofzo

zie je ergens in die poll je naam staan? NEE, maar toch weet je zeker dat het over jou gaat, bewijst dat niet dat je zelf snapt waamee je bezig bent?

Originally posted by Redneck
[B]

zie je ergens in die poll je naam staan? NEE, maar toch weet je zeker dat het over jou gaat, bewijst dat niet dat je zelf snapt waamee je bezig bent? [/B]

juist Redneck, jij hebt het ook door. Hij is gewoon jaloers op die gasten die 1000+ postjes hebben enzo.

het niveau gaat inderdaad omlaag ik heb er al een reactie op gegeven in de thread sex in het vliegtuig.

taxman zal je missen als je hier bijna helemaal weg gaat want dan zal het niveau zeker nog verder dalen

als het idd zo is dat Alasta zijn posts omhoog wil helpen, laat een admin asjeblieft zo slim zijn om zijn # of posts op 99999999 te zeten (of anders het max 9999 lijkt mij)
is die jongen ook weer tevreden.

Voor de rest. je kunt wel zeuren dat het niveau verder daalt dan een boortoren maar ondertussen zegt niemand wat ‘‘hoog’’ niveau is.

Want om nou politieke debatten te voeren, wel leuk, maar niet echt wat met cd’s te maken heeft.

Dan over cd’s lullen. Cd’r mag eigenlijk niet, omdat het al snel geasocieeerd wordt met illegale stuff. en omdat dat ene advocaten bureau hier rondneust dus niet echt handig.

Bovendien ben je al gauw uitgeluld over het ‘‘beste’’ merk.
Want de ene houd het bij goedkoop terwijl de ander liever heeft dat zijn data 100 jaar mee gaat.

Om dus een hoger nivau te bereiken zouden de mensen die het graag willen dus zelf interresante topics moeten openen. Liefst een admin, zodat ie domme/replys die grappig moeten zijn/off-topic reply’s kan deleten en zo dus enkel de nuttige reply’s over houden. Daaruit kan dan een nieuw topic geopent worden. Om een simpel voorbeeld te geven.

het begint bij Koeien
*goed of slecht krijg je dan.
*of wat ze moeten vreten
*of de schijt die ze uitwerpen
*of ‘‘overig’’

De gene die zon ‘‘hoog’’ topic opent moet dan de subtopics aangeven. en die dient de replyer dan boven in te zetten bij Post Subject. Dan blijft het waarschijnlijk overzichtelijk.

Ik zal er wel eentje starten om het voorbeeld te geven. Moet er wel een admin zijn die de niet serieuze delete of ervoor in de plaats zet
deze gozer denkt grappig te zijn, daarom wordt zijn txt geedit

ik open wel dat het over cd’rs gaat. Misschien zijn we snel uitgeluld, misschien ook niet.

Ja het niveau is idd omlaag gegaan… Maar of dat aan Alsta/Ab ligt. Ik denk dat, dat teveel eer is. Want sinds cdfreaks legaal is geworden zijn best wat mensen weg gegaan…

Originally posted by Redneck
[B]

zie je ergens in die poll je naam staan? NEE, maar toch weet je zeker dat het over jou gaat, bewijst dat niet dat je zelf snapt waamee je bezig bent? [/B]

Pardon.
Men moet iets schrijven wat men zeker weet.
Als je alles gevolgd hebt dat weet je dat ik op dit moment met een gecompliceerde enkel- en voetbreuk met afgescheurde enkelbanden aan het ziekte bed ben gekluisterd. Daarbij heb ik ook nog mijn kuitbeen gebroken.

Wat doe je dan.
In bed liggen er rusten.
Als het om mijn posts gaat dan zou ik toch gewoon korte reply’s geven i.p.v. uitgebreide.
De enige korte reply’s zijn voor R0bby als hij een botte opmerking maakt. Geeft hij een fatsoenlijke reply dan krijgt hij van mij normaal antwoord terug.

Als je zegt dat het niet over mij gaat even een antwoord van Da-Taxman

Da_Taxman Denk dat ik niet nader hoef te specificeren wie onder dat "handjevol members’ vallen.

Sorry dus toch over mij.

Het is niet fair dat er een hetse wordt opgezet tegen Ab en Mij.

Wij zijn waarschijnlijk te leuk voor dit cafe.
Noem het dan ook geen cafe maar gevangenis.

Het lijkt me duidelijk… Taxman heeft (jammer genoeg) gelijk.
Het is hier een enorme verzameling kleuters aan het worden.
Enig zinnig commentaar hoef je van de meesten niet te verwachten.
Jammer, jammer, jammer. :frowning:

Denk dat CD-freaks eerdaags wordt omgedoopt in puber-freaks. :eek:

[B]

Pardon.
Men moet iets schrijven wat men zeker weet.
Als je alles gevolgd hebt dat weet je dat ik op dit moment met een gecompliceerde enkel- en voetbreuk met afgescheurde enkelbanden aan het ziekte bed ben gekluisterd. Daarbij heb ik ook nog mijn kuitbeen gebroken.

Wat doe je dan.
In bed liggen er rusten.
Als het om mijn posts gaat dan zou ik toch gewoon korte reply’s geven i.p.v. uitgebreide.
De enige korte reply’s zijn voor R0bby als hij een botte opmerking maakt. Geeft hij een fatsoenlijke reply dan krijgt hij van mij normaal antwoord terug.

Als je zegt dat het niet over mij gaat even een antwoord van Da-Taxman

Da_Taxman Denk dat ik niet nader hoef te specificeren wie onder dat "handjevol members’ vallen.

Sorry dus toch over mij.

Het is niet fair dat er een hetse wordt opgezet tegen Ab en Mij.

Wij zijn waarschijnlijk te leuk voor dit cafe.
Noem het dan ook geen cafe maar gevangenis.

[/B]

licht het niet een beedtje aan je eigen dat je commentar krijgt.
en zo leuk ben je toch niet aan de hand van wat je hier allemaal post:rolleyes:

Niveau is idd gedaalt, maar op dit forum kom ik toch niet zo vaak, kan me eigen er niet zo druk over maken

Originally posted by flits

licht het niet een beedtje aan je eigen dat je commentar krijgt.
en zo leuk ben je toch niet aan de hand van wat je hier allemaal post:rolleyes:

Nee de mod’s en admin gelijk geven terwijl het niet van toepassing is.

Men is boos op dat geintje met Carlo.
Niet een week daarna op terug komen en duidelijk maken dat je boos bent en de rest proberen mee te krijgen.

Leuk hoor en ik mijn mond dan dicht moeten houden.
Wij hebben vrijheid van meningsuiting in Nederland.
Dit wordt hier dan ook waarschijnlijk niet na gestreefd.

We zitten niet in Cuba of Rusland.

Als men dat wel denkt dan zullen er inderdaad weinig overblijven hier en zal het leeg worden, gemis aan reclame inkomsten en einde van weer een .com.

Meegaan met de tijd is mijn moto.

Ik zal binnenkort over dit forum een artikel schrijven voor een groot dagblad. Ik weet niet of het negatief of positief gaat worden, maar op dit moment ligt het zwaarte punt op het eerste.

Mod’s en Admin’s neem dit maar goed in je op.

Mijn onderzoek is geslaagd