Het muziekje van IGLO spinazie? Wie heeft dat?

vbimport

Er is een reclame van Iglo spinazie met 2 boeren op een tractor. Een is geladfen met spinazie de ander niet. De boer met de spinazie haalt de lege in. Die reclame bedoel ik. Wie heeft daar het achtergrond muziekje van? Flappie666@gmx.net

Ik denk dat ze die bij IGLO wel hebben :slight_smile: :slight_smile:

Jah weet iemand dat te vinden het is nml echt een vet muziekje :):);):stuck_out_tongue:

Weet je de site van iglo dan. Niet iglo.nl das wat anders.

Je hebt gelijk, ik ken hem ook niet vinden…

Ik heb al van alles geprobeerd, zoals iglogroenten.nl

Maar nix geen resultaten

FREAKERS!! wat is de site van IGLO??
beloning, 5 doperwten :slight_smile:

http://huizen.dds.nl/~abject/vistix.html

http://www.kapiteiniglo.nl/

Iglo is een merk van de werkmaatschappij IgloMora Groep, onderdeel van Unilever. Voor meer informatie: http://www.unilever.nl/Unilever/werkmijen/IMG/img.html

Sorry, meer kon ik ook niet vinden

Originally posted by Da_Taxman
Iglo is een merk van de werkmaatschappij IgloMora Groep, onderdeel van Unilever.

Thanx,

Die doperwten hou je nog van me tegoed…

heeft niets te maken met die spinazie reclame van nederland

maar misschien leuk om te weten
dat liedje wat je bij de Bn (die koekjes ofzo) reclame hebt (ja dat irritante deuntje) die hebben ze in duitsland onder de spinazie reclame gezet, en ondertussen ook in een komedieshow TV total ik gezet om iemand voor de gein voor schut te zetten die een woord fout uitsprak waardoor het daarop (op dat bN liedje) begon te lijken. Dit word regelmatig herhaald dat liedje op pro 7 (duitsland)

nie zo boeiend verder…
maar goed
xxx, hanne

Bedankt voor deze very nuttige informatie, zo leer ik nog eens wat :rolleyes::rolleyes::slight_smile:

Originally posted by phrozeman
Bedankt voor deze very nuttige informatie, zo leer ik nog eens wat :rolleyes::rolleyes::slight_smile:

graag gedaan hoor :wink:

XxX hanne

Wat een wijsheden over reclames zeg…

Maareuh Hanne… hebben jullie Pro7 op de kabel?

Originally posted by Dee-ehn
[B]Wat een wijsheden over reclames zeg…

Maareuh Hanne… hebben jullie Pro7 op de kabel? [/B]

neens, we kunnen hier gen kabel krijgen, wil de gemeente niet aanleggen :frowning:
pr0 7 is alleen via de satteliet te ontvangen tenzij je in duitsland woont…

XxX Hanne

Heeft echt niemand dit op video, zodat je dit op de PC kan zetten?

niet aanleggen? mag ik hieruit concluderen dat je euh op een boerderwij woont?

Originally posted by Dee-ehn
niet aanleggen? mag ik hieruit concluderen dat je euh op een boerderwij woont?

hoeft niet hoor ze kan ook in een gewoon woonhuis
wonen die kunnen ook afgelegen liggen hoor :slight_smile:

er is toch zeker niets mis met mensen die op een boerderij wonen, toch?

maar heeft iemand nu al dat muziekje gevonden?? van de IGLO spinazie reclame dus!

Originally posted by Flappie666
er is toch zeker niets mis met mensen die op een boerderij wonen, toch?

Nee wat mij betreft niet zolang ze maar geen MKZ overbrengen naar andere boerderijen/steden want dan slaat de vlam in de pan

(is dit een nuttige post) zoniet delete hem dan maar, ik heb tenminste even iets te doen gehad :smiley:

Ik heb het idee dat er geen nieuwe MKZ-uitbraken meer komen. Dus slaat het ook niet over naar de cities.
Gelukkig maar. Al die huisdieren die dan geruimd moeten worden. Je weet echt niet wat mensen in huis hebben: geiten, kalfjes, lammetjes etc

Ik ben toch ietsje wijzer geworden: de muziek is gemaakt door soundscape. Bron: www.adformatie.nl

Deze producten zijn verser dan vers, is de strekking van de tv-commercial die Lowe Lintas voor de diepvriesspinazie van Iglo maakte. Een boer die op zijn gemakje met zijn tractor plus aanhanger over een landweg tuft is een doorn in het oog van een collega-agrariër. Die, we raden het al, er met een lading versgeplukte spinazie langs wil om zo deze snel mogelijk in te kunnen vriezen. Creatie: Maarten Bakker, Herbert van Hoogdalem. RTV: Peter Burger. Regie: Yani (hazazaH). Productie: Lex Szántó. Muziek: Soundscape.

© 2001 Adformatie