Het is hier maar stilletjes

vbimport

Of lijkt dat maar zo!! Ach ja het is nog vroeg!! En meesten zullen nu nog wel op hun werk zitten of op school zitten.

Of je bent ziek net als mijn. Shit Happends!!!

heb je weleens naar buiten gekeken zonetje schijnt en het is 21%

op school?
op woensdag namiddag is de schoool toch uit :wink:

Helemaal niet bij stil gestaan dat de scholen op woensdagmiddag uit zijn.

Ach ja dat heb he!! Als je niet meer op school zit en nog geen kinderen heb. Dan vergeet je dat snel.

Of je vergeet het gewoon omdat je misschien aan demensie lijdt. Maar laten we het maar op het eerste houden want anders is het niet goed met je gesteld.

Ik zit lekker met mijn laptop in de tuin!! Lekker van de zon te genieten. Moet toch wat doen als je ziek bent.

sorry, zat bij een vriend van me in Mokum…
net pas weer terug en ontzettend last van mijn nek…hij had geen kussens :frowning:

Originally posted by Mattel007
op school?
op woensdag namiddag is de schoool toch uit :wink:

School op woensdagmiddag uit??? Was het maar waar!!! Dan had ik de hele middag in de tuin liggen bakken, maar nee, ik moet weer naar school. Grrr
Maar ja, nu ff compue en dan in de tuin lekker liggen. :slight_smile:

Net als vandaag dat ik tot 18:00 les heb :frowning: Maar nu ff pauze gelukkig en ga over 5 minuten weer beginnen…

Het is inderdaad erg lekker weer vandaag, zonde om zo binnen te zitten eigenlijk…maar ja, ben je een dagje weg en dan heb je gelijk een hoop in te halen…

Mootje, ik zou zeggen, ga nu lekker van de zon genieten en vanavond achter de computer…als de zon weg is…

Ok, kan iemand voor een beetje actie in de zaak zorgen? :cool:

jah ik kan me voorstellen dat het gister en eergister stil was. ik was er ook niet ;):o:p

Originally posted by [norky]
Ok, kan iemand voor een beetje actie in de zaak zorgen? :cool:

Wat voor actie had je ingedachten dan Norky

overdag is het altijd rustig hiero, zo is het nu eenmaal

ik werk in een loods waar we computers in elkaar
sleutelen en daar hangt een gigantische airco dus binnen is het de hele dag 18 graden of het nou zomer
of winter is…en dan is het behoorlijk kut als je naar
buiten kijkt en je ziet dat het hartstikke zomers is…
1 pluspunt is dat we uitkijken op het station en dat
er met dit weer nogal veel mooie meiden naar buiten rondlopen :slight_smile:

Ooit in vleesverwerking vakantiewerk gedaan. Dan sta je de hele dag in koelcel te werken.
De snelvriezer is -30 graden of zo, daar kun je maar even blijven, maar als je van daaruit naar buiten moet om iets weg te gooien terwijl het buiten +30 graden is dan krijg je best wel een klap in je gezicht…als het ware…

Ben blij dat ik die tijd gehad heb…

/me heeft de hele middag en begin van de avond ziekjes op z’n nestje gelegen! Hoofdpijn en alles draaide enzo! :frowning:
Nu weer wat beter!

Ik heb gans de dag met m’n mate in’t park liggen bakken en ons met de mooie meisjes bezig gehouden :slight_smile:
TWerd wel spannend toen we plots twee meisjes zagen waarvan 1 mijn lief geweest is en de andere het lief van 1 van m’n mate. :wink: Ik vraag me af waarom’k toch altijd zo’n ruzie moet hebben met ex’en :))
Dan vanavond nog een terrasje bezocht en zalig relaxe :slight_smile:
Jammer dat ik nu een knalrode kop heb :slight_smile: hehe Het was het waard :wink:

Van het weer moeten we ook geniet. En dat zou zo de komende dagen nog wel aanhouden. Dus overdag rustig op CD-Freaks Forum. En 's avonds wat drukker!!

Originally posted by Wannes
Ik heb gans de dag met m’n mate in’t park liggen bakken en ons met de mooie meisjes bezig gehouden :slight_smile:
TWerd wel spannend toen we plots twee meisjes zagen waarvan 1 mijn lief geweest is en de andere het lief van 1 van m’n mate. :wink: Ik vraag me af waarom’k toch altijd zo’n ruzie moet hebben met ex’en :))
Dan vanavond nog een terrasje bezocht en zalig relaxe :slight_smile:
Jammer dat ik nu een knalrode kop heb :slight_smile: hehe Het was het waard :wink:

WOW jij hebt pas een leven doet me denken
aan mezelf 2 jaar geleden zomer 1999 om precies
te zijn volgens mij waren er in die zomer maar 3 dagen
dat we niet hebben geterassed :slight_smile: