Het is groen en zit op een hek

vbimport

verf

Het was min of meer de bedoeling om de moppen centraal te houden in 1 topic, om de grote overkill aan mopenthreads tegen te gaan…

http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=30195

Hoe leuk al die moppen ook zijn, als iedereen voor een mop een eigen topic gaat openen dan wordt het wel erg onoverzichtelijk. Wordt er 1 mop verteld waarop 10 mensen reageren met ‘LOL’ of ‘Flauw’ etc.

Ik weet niet hoe anderen er over denken, maar als ik hier 20 threads zie met allemaal een eigen mop dan heb ik weinig zin om alles nog te lezen (want uit de subject blijkt niet altijd dat het om een mop gaat) en dat zou zonde zijn voor die topics die wel de moeite waard zijn.

Ik zal deze open laten zodat anderen hierover hun mening kunnen geven, maar mijn verzoek is om de moppen beetje centraal te houden (maak desnoods 1 moppentopic per week aan, zodat de topic niet te lang wordt na verloop van tijd, scheelt laadtijd voor de modemers onder ons).

ik moet big brother toch weer gelijk geven :slight_smile:

vogelkak

Mee eens
:cool:

Ik ben het er zeker weten ook mee eens omdat die anders wel een moppen-forum kan worden en dat is niet in het voordeel van CDFREAKS.com

Ik vind al die moppen ook een beetje overdreven.
Misschien kunnen we beter afspreken dat we elke moppentopic helemaal vol laten lopen met replies (dus ook andere moppen) totdat de topic uit 5 pages bestaat, voordat we een nwe topic openen!
Tis maar een ID hoor!

een groen appeltje???

Originally posted by phrozeman
een groen appeltje???

Zitten appeltjes op een hek dan?! :confused:

Originally posted by Wookie

Dan zal het wel 1 groene Wookie wezen.

Is het niet handig als er in het moppentopic niet dingen worden gezegd als : lol/kende um nog niet/flauw/ enz. Anders moet je per mop naar de volgende blz. gaan om de replys te skippen.

Groen op een hek: Algen die uit de stront van de buurmans hond zijn gerezen…

Originally posted by Totibbs

Groen op een hek: Algen die uit de stront van de buurmans hond zijn gerezen…

haha berust dat soms op de waarheid ?

Originally posted by Wookie

Ja, deze wel…
Hij had waarschijnlijk niets te doen, en ging uit verveling op het hek zitten… Zeg nou niet dat ik gestoord ben, want dat hoor ik de hele dag al :slight_smile:

Originally posted by xian
[B]

haha berust dat soms op de waarheid ?
[/B]

laten we dat maar even in het midden laten.

Als je wilt mag je er wel een topic over openen.