Het is dan toch gebeurd

vbimport

Ik heb mijn auto in de prak gereden op een vluchtheuvel.
Ik was even afgeleid door dit hieronder en wat denk je, ben ik nog gewond ook. Een dikke bult in mijn broek en heel veel pijn, want de rits zat er tussen

Nou je moet mijn wagen maar eens zien echt sh.t. en nog een gat in mij radiator ook

LOL
wat is dit nou weer voor zooi???

Ik heb hem echt total gereden op een vluchtheuvel.
Ik had die paal niet zien staan en wat denk je de hele onderkant eruit

En jij denkt dat wij dit geloven ? Of is het weer je ‘gevoel voor humor’ die de kop op steekt ?

ik snap hm niet

hehee lol, shit voor je Bathurst, maja sjit heppens :slight_smile: :slight_smile:

ps die 3 blonde zou dat een drieling zijn ? ze lijken zo erg op elkaar ???

Heeft het circuit op je foto’s toevallig iets met je nickname te maken?:confused:

ehm…LOL? :confused: :rolleyes:

Originally posted by Dee-ehn
Heeft het circuit op je foto’s toevallig iets met je nickname te maken?:confused:

Het circuit waar die autorace altijd gereden wordt heet idd Bathurst. Is een van de mooiste autoraces ter wereld.

Vette V8’s en ga dit jaar weer voor die race naar Australie om daar een verslag over te maken.

Dit is trouwens hidden valley maar Bathurst is de race.

PS dee-ehn als je nog wat T-shirst hebt ( liefst te klein zodat we alles goed kunnen zien ) kan ik eens kijken of ik een paar meiden zover kan krijgen om een shirt van CD freaks aan te doen. Heb toch weer media passes en sta voor de start ook weer op de grid. Kan er dan leuke foto’s van maken en hier plaatsen. Hoop dat Sarah Jane er ook weer is, ze is nu te zien in het voorstukje van RTL Grandprix. site is Sarah Jane Heb met haar nog een interview te goed zoals ze me vorig jaar heeft gezegd. Aardige meid in tegenstelling tot vele

zucht, blijven we nu in zijn onzin geloven ?

Originally posted by DoMiN8ToR
zucht, blijven we nu in zijn onzin geloven ?

Van die T-shirts is echt waar.
Geef me er een paar en ik plaats de foto’s.

Moet ik er ook nog een krant bijhouden met de datum.

U zegt en ik maak het