Het HCC nieuws!

Veel gekocht? Weinig? Helemaal niets? Of wil je iets anders kwijt over de HCC dagen? Een superaanbieding die je met de rest van het forum wilt delen?

Post het dan hier ff, dat wordt gewaardeerd (althans door mij :D)

Ik ga morgen werken op de hcc en ik zou zeggen… Kom allemaal ffe langs bij de ViaService stand in hal 7 :wink: we hebben echt goede aanbiedingen en dit zeg ik niet voor het bedrijf zelf, maar om mensen erop te attenderen dat ze goede aanbiedingen hebben voor printerinkt!

ik d8 dat de epson 880 4x kleur en 4x zwart bijv. voor 35 euro…
Ook de rest is in de aanbieding, maar ik zou zeggen kom ook ffe bij ons checken :wink:

iig tot morgen freakers :stuck_out_tongue: heb geen tijd om naar de stand van cdfreaks te komen, want ik ben zelf de hele dag druk bezig en zondag ook :stuck_out_tongue:

ltrz

Hiero

ik ga morgen.

ben beniewd.

zal een pak aantrekken. weet iedereen me te vinden :slight_smile:

Net King Dingeling ontmoet…

'T schijnt dat HCC MZL nogal veel vlaaitjes heeft , dus als iemand zich hongerig voelt…:slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Net King Dingeling ontmoet…

'T schijnt dat HCC MZL nogal veel vlaaitjes heeft , dus als iemand zich hongerig voelt…:slight_smile: [/B]

ben vanmiddag nog bij jullie stand langsgeweest, maar helaas was er geen Mr. B te bekennen :a

anyway toch was het wel leuk op de hcc alleen weer veel te veel geld uitgegeven aan een digitaal dolby 5.1 setje, een ADI 17" tft monitor en 100 dubbele dvd covers.
precies waar ik voor kwam eigenlijk :):slight_smile:

Kheb helaas voor 2/4 gevonden wat ik zocht.

1. een ATI 8500 AIW - helaas meneer deze is al uitverkocht. zeiden ze allemaal. :frowning:

2. 800mb datatrack cd’s - helaas zeiden jullie hebben we niet mee vanwege concurrentie. Ben het er trouwens niet mee eens want jullie waren ze zo kwijt geweest gezien de drukte bij de stand. :frowning:

3. 900mb datatrack cd’s - U krijgt van mij de laaste spindel mee. YES YES YES. :bow:

4. 20 gig hd 7200 toeren voor max 50 euro - Ook hier had ik het gelukt de laatste in ontvangst te mogen nemen voor 50 euro. schoonmoekke ook weer blij. :stuck_out_tongue:

Dus gelukkig ben ik niet voor niets gekomen. maar wat ik het allerliefte wou was dus helaas overal uitverkocht. Ik kom al een jaar of 5 naar de HC dagen en dit is voor mij dan ook de eerste keer dat ik niet thuis kom met wat ik zocht. Volgend jaar beter. Het was in ieder geval weer een gezellig dagje uit! :wink: :wink:

Oja , voordat ik het vergeet ik verwacht van CDFreaks volgend jaar wel een grotere stand en een ruimer assortiment. Maakt ik alvast ruimte in mijn kofferbak. :stuck_out_tongue:

ik heb “ze” allemaal gezien…

ik vond het best vet. volgend jaar kom ik weer :bigsmile:

trouwens Dee-Ehn, waar was jij?:confused:

Ik heb ook ff gezwaaid ging behoorlijk moeilijk met m’n nieuwe 17" tft scherm onder me arm en het karretje helemaal weer vol geladen.

Ons vrouw was weer zeer “gelukkig” toen ik thuis kwam.

MZL en tot volgend jaar

D@RKNeSS

keb zaterdag wat dvd hoezen gekocht bij de cdfreaks tent:D

Volgens man en zoon waren er maar weinig games te scoren. Van de 5 die ze zeker wilden hebben konden ze er 4 niet krijgen :frowning:
Er waren ook maar zeer weinig stands waar uberhaupt games gekocht konden worden, beetje vreemd voor zo’n beurs als deze.

Heb het shirt ontvangen, mijn hartelijke dank :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Misschien dat ik het er volgend jaar een keertje op waag, het lijkt me wel heel gezellig. Dan gaan we wel op vrijdag in de hoop dat we dan meer van ons verlanglijstje kunnen krijgen.

Stem Soezepoes !

Totibbs: probeerde er op tijd te komen maar zat vast in de drukte bij Norrod… verdomme daar 15min moeten duwen, aangezien er wat mensen naar een stelletje (lekkere;)) buikdanseressen moesten kijken :).

Anyhow… wat ik heb gekocht lijkt er totaal van geen kant op hetgeen waar ik voor ging. Ik heb uiteindelijk gekocht:

1 moederbord: MSI K7T Turbo met raid (tja voor een tientje nieuw in doos…)

1 3com 10mbit hub 8 poorts: had nog een reserve hub nodig (ook voor een tientje), tevens nieuw in doos

1 cakebox 80mm cdrs (niet voor mij btw, maar wel voor een goede prijs gescoord, briefje is door MP|3 zelf getekend :))

1 krimptang voor rj45 stekkers

100 cdrs van verbatim

ohja… een broodje kroket :slight_smile:

Al met al heb ik 1 item gevonden wat ik wilde kopen (die cdrs) maar verder niets… dus mijn casemodtroep, mijn koelertjes, heatsinks etc etc heb ik allemaal niet kunnen uithalen.

Helaas heb ik Mr. B niet kunnen ontmoeten omdat ik die gewoonweg nergens zag. Daarentegen heb ik wel Domi, MP3 en GF ontmoet. Dat is ook al iets :slight_smile:
Ze hebben zelfs een foto van me… damn :smiley:

heb een ricoh DVD brander gekocht was niet helemaal het merk waar ik voor kwam maar ja :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:
van ellende maar ff bij de cdfreaks stand DVD-R’s wezen kopen :slight_smile: :slight_smile:
heb btw domi , mp|3 en gamefreak ontmoet :bigsmile:

Originally posted by Dee-ehn

ohja… een broodje kroket :slight_smile:

owja heb ik ook gekocht :cool:

broodje kroket + flesje pepsi = 5 duuro’s :frowning:

nahaj, gelukkig “gesponsord” door mama :bigsmile:

Ja het was zeker een leuke beurs. Heel veel mensen van CD Freaks ontmoet. :frowning: …geintje.
Nu weet je tenminste welk hoofd bij een naampie hoort. :bigsmile:

Mijn shop ervaringen.
Ik heb nog nooit zo lang erover moeten doen om te beslissen wat ik wilde hebben.

Maar ja het is in ieder geval geworden:
P4 1e brains
Epox moederplankie
DDR 2e brains van Corsair
Om die hersens te koelen iets met water
Wat lampjes met vinnetjes
Platte schijven om info op te slaan
Van die mappen om die platte schijfen op te slaan
Zo’n piepend ding zonder koortje en die geen kaas hoeft te eten als ie honger heeft.

heb alleen een parkeerkaartje gekocht :wink:

Ik heb mezelf alleen een 100 tal datatrack 90min cdr’s aangeschaft, bij de huurling op cdfreaks stand met staart :wink:

verder ff domi, gamefreak en MP|3 een hand gegeven :o

en me postertjes afgeleverd :slight_smile:

heb er zelf niets gekocht… alleen wat bier gehaald voor maar 58 euro :frowning: moest een traytje halen en nog wat frisdrank dus ja, das wel duur, maar de baas betaalde :wink:

Originally posted by Murphy23x
verder ff domi, gamefreak en MP|3 een hand gegeven
Onbetaalbaar natuurlijk :bigsmile:

Originally posted by G@M3FR3@K
Onbetaalbaar natuurlijk :bigsmile:

Voor de rest gewoon contant betaald:D