Het ging nog nooit zo goed met Nederland

vbimport

Op het nieuws vandaag de zin

“Het ging nog nooit zo goed met Nederland”

Even een paar punten op een rijtje zetten :

Claus is minder mobiel dan ooit.
Maxima zet nieuw nederlands record verblijfsvergunning en nationalisatie.
Melkert wordt verdacht van sjoemelen , blijkt niet zo te zijn en daarom geven we miljoenen terug aan Brussel
Kok besluit een jaartje niks te doen en gaat dan hoogstwaarschijnlijk een Eurotop functie bekleden
De belastingen gaan omlaag , blijkt dat TOCH omhoog gegaan te zijn en Kok en zijn kornuiten besluiten daarop zichzelf een loonsverhoging te geven.
Netelenbos zet haar heksenjacht op de automobilist vrolijk voort en niemand vraagt zich af of Netelenbos nog wel toerekeningsvatbaar is
Mevroutje Varma (of hoe heet ze toch) besluit toch niet ziek te zijn en haar advocaat legt het allemaal zo duidelijk uit dat niemand ook maar geloofd in enige onschuld. Maar omdat ze in de kamer heeft rondgewandeld zal ze vast wel op wachtgeld gezet worden.

Inderdaad , het ging nog nooit zo goed met nederland. Tenminste als je wat te vertellen hebt in de politiek …

Ik denk dat ik ook komende verkiezingen NIET stem. Ik snap er namenlijk geen ene fuck meer van.

wat is het toch fijn om een nederlander te zijn :stuck_out_tongue:

hahaha LoL ja helemaal gelijk…
als je dat zo hoort dan ga je je toch afvragen
wat er allemaal moet gebeuren voordat ze
zeggen dat het slecht gaat met NL

je vergeet de hele zooi met de boeren, MKZ, gekke koeien ziekte, heffingen en alles…

MKZ en de hele shit er nog bij ja.

Nu vraag ik me echt af waarom het kabinet nog niet ontploft is.

Leuke doemdenk scenario’s die je hier presenteert.

Dit is een leuke voor de principaal-agent theorie…
Als jij informatie op een bepaalde manier presenteert op basis waarvan anderen (of jijzelf) een beslissing moet nemen dan is er een grote kans dat je de verkeerde beslissing neemt omdat de informatie of te beperkt is (er wordt een hoop weggelaten, zoals in jouw geval) of gewoon verkeerd is.

Maar ja, als je er zo over gaat discussiëren dan is het natuurlijk niet leuk meer voor dit forum :wink:

Originally posted by Mr. Belvedere

Ik denk dat ik ook komende verkiezingen NIET stem. Ik snap er namenlijk geen ene fuck meer van.

Als je niet gaat stemmen dan vind ik dat je geen enkel recht van spreken hebt over de gang van zaken. (maar ik geloof dat taxieman daar ooit een discussie over gehad heeft, dus die ga ik hier niet aan, heb ik dadelijk Tax weer op mijn nek :wink: )

Originally posted by Smart@$$
[B]Leuke doemdenk scenario’s die je hier presenteert.

Dit is een leuke voor de principaal-agent theorie…
Als jij informatie op een bepaalde manier presenteert op basis waarvan anderen (of jijzelf) een beslissing moet nemen dan is er een grote kans dat je de verkeerde beslissing neemt omdat de informatie of te beperkt is (er wordt een hoop weggelaten, zoals in jouw geval) of gewoon verkeerd is.

[/B]

Ik kan nooit alle ins en outs weten van alles dus ik ben genoodzaakt mijn beslissingen en theorieen te staven op de magere feiten en gegevens die mij via diverse informatiebronnen worden toegesijpeld.

Maar ja, als je er zo over gaat discussiëren dan is het natuurlijk niet leuk meer voor dit forum :wink:
Als je niet gaat stemmen dan vind ik dat je geen enkel recht van spreken hebt over de gang van zaken. (maar ik geloof dat taxieman daar ooit een discussie over gehad heeft, dus die ga ik hier niet aan, heb ik dadelijk Tax weer op mijn nek :wink: )

Ik verkondig mijn mening door niet te stemmen. Ik mag bijvoorbeeld maar op 1 toko stemmen en niet op meerdere. Deze mogelijkheid wordt mij ontzegd dus kies ik een ander alternatief dat wel mag.

Ik verkondig mijn mening door niet te stemmen. Ik mag bijvoorbeeld maar op 1 toko stemmen en niet op meerdere. Deze mogelijkheid wordt mij ontzegd dus kies ik een ander alternatief dat wel mag.

Je kunt ook Blanco stemmen…

Daarnaast is er na passieve democratie (stemmen) ook nog actieve democratie (eigen partij oprichten). Zoek die post van Tax maar eens op…daar was dit een uitgebreide discussie :wink:

[B]Op het nieuws vandaag de zin

“Het ging nog nooit zo goed met Nederland”

Even een paar punten op een rijtje zetten :

Claus is minder mobiel dan ooit.
Maxima zet nieuw nederlands record verblijfsvergunning en nationalisatie.
Melkert wordt verdacht van sjoemelen , blijkt niet zo te zijn en daarom geven we miljoenen terug aan Brussel
Kok besluit een jaartje niks te doen en gaat dan hoogstwaarschijnlijk een Eurotop functie bekleden
De belastingen gaan omlaag , blijkt dat TOCH omhoog gegaan te zijn en Kok en zijn kornuiten besluiten daarop zichzelf een loonsverhoging te geven.
Netelenbos zet haar heksenjacht op de automobilist vrolijk voort en niemand vraagt zich af of Netelenbos nog wel toerekeningsvatbaar is
Mevroutje Varma (of hoe heet ze toch) besluit toch niet ziek te zijn en haar advocaat legt het allemaal zo duidelijk uit dat niemand ook maar geloofd in enige onschuld. Maar omdat ze in de kamer heeft rondgewandeld zal ze vast wel op wachtgeld gezet worden.

Inderdaad , het ging nog nooit zo goed met nederland. Tenminste als je wat te vertellen hebt in de politiek …

Ik denk dat ik ook komende verkiezingen NIET stem. Ik snap er namenlijk geen ene fuck meer van. [/B]

Zou toch maar wel stemmen als je tenminste niet wilt dat CD ed. partijen een zetel gaan krijgen! :eek:

Ach, ik mág niet eens stemmen. Heb ik dan wel of geen recht van spreken?
Stond ik maar in de schoenen van MR. B. Want dan mocht ik tenminste op de stemkast knoppen raggen, en mijn rechten halen :slight_smile:
Maarja, je moet per se 18 zijn om te stemmen. Dat doen die gozers in DH enkel opdat de mensen 18 jaar met bepaalde normen en waarden leven. En er dus aan gewend zijn zodat ze geen eigen partij oprichten (die het natuurlijk beter weet) en de PvdA, CDA, D66 noem maar op, aan de macht blijven. Lijkt me wel wat, een eigen partij. Gewoon alles legaliseren en kijken wat voorn bende het word :smiley: en dan proberen het weer op de rails te krijgen…

Originally posted by Totibbs
Stond ik maar in de schoenen van MR. B. Want dan mocht ik tenminste op de stemkast knoppen raggen, en mijn rechten halen :slight_smile:
Maarja, je moet per se 18 zijn om te stemmen. Dat doen die gozers in DH enkel opdat de mensen 18 jaar met bepaalde normen en waarden leven. En er dus aan gewend zijn zodat ze geen eigen partij oprichten (die het natuurlijk beter weet) en de PvdA, CDA, D66 noem maar op, aan de macht blijven. Lijkt me wel wat, een eigen partij. Gewoon alles legaliseren en kijken wat voorn bende het word :smiley: en dan proberen het weer op de rails te krijgen…

Totibbs, you speak my language!

We zouden een een eigen PP moeten oprichten: CDF democraten. :slight_smile: En eerste wat die doen is Beatrix&bondgenoten naar Suriname ofzo verbannen:D.

Originally posted by Totibbs

Daar kom je wel op terug hoor :slight_smile:
Ik heb al 27 jaar lang geen recht van spreken :slight_smile:

[B]

Maarja, je moet per se 18 zijn om te stemmen. Dat doen die gozers in DH enkel opdat de mensen 18 jaar met bepaalde normen en waarden leven. En er dus aan gewend zijn zodat ze geen eigen partij oprichten (die het natuurlijk beter weet) en de PvdA, CDA, D66 noem maar op, aan de macht blijven. Lijkt me wel wat, een eigen partij. Gewoon alles legaliseren en kijken wat voorn bende het word :smiley: en dan proberen het weer op de rails te krijgen… [/B]

Iedereen mag een partij oprichten , daar ben je vrij in.

Originally posted by R0bby
[B]

En eerste wat die doen is Beatrix&bondgenoten naar Suriname ofzo verbannen:D. [/B]

En dan haar daar van wachtgeld gaan voorzien,
Ach zij kan er ook niks aan doen en zij liever dan ik!!
o, ja er is nog steeds een partij die staat voor idealen (en ik vind het mooi, maar ze moeten niet te groot worden (NCPN))

Als je het zo brengt is het ook nog allemaal de schuld van de PVDA/Groenlinks dus misschien zou je eens op een partij kunnen gaan stemmen die wel kans heeft om invloed te kunnen uitoefenen en die wat realistischer en kritischer in het leven staat.

Originally posted by DoMiN8ToR
Als je het zo brengt is het ook nog allemaal de schuld van de PVDA/Groenlinks dus misschien zou je eens op een partij kunnen gaan stemmen die wel kans heeft om invloed te kunnen uitoefenen en die wat realistischer en kritischer in het leven staat.

VVD?:smiley: Lekker rechts en toch niet “Tuh”!

We are the “2e kamer”,Resistance is futile.!!!

:stuck_out_tongue:

Originally posted by DoMiN8ToR

Zoals ?

Marz snapt mij :slight_smile:

je vergeet het voetbal van vandaag =)