Het gedicht, waarmee McVeigh stierf

vbimport

Invictus door William Ernest Henley

OUT of the night that covers me,
Black as the Pit from pole to pole,
I thank whatever gods may be
For my unconquerable soul.

In the fell clutch of circumstance
I have not winced nor cried aloud.
Under the bludgeonings of chance
My head is bloody, but unbowed.

Beyond this place of wrath and tears
Looms but the Horror of the shade,
And yet the menace of the years
Finds, and shall find, me unafraid.

It matters not how strait the gate,
How charged with punishments the scroll,
I am the master of my fate:
I am the captain of my soul.

wow that rhymes

typical American Shit :rolleyes:

Snik snik…

tja…

Nobody was able to conquer his soul but we don’t have to worry about a masskiller anymore :slight_smile: God or the devil has :slight_smile:

Had het gedicht gisteren al via cnn gelezen je kan het op verschillende manieren opvatten…

En het is trouwens een engels gedicht niet amerikaans zoals je dacht HeadLesS.

Is die schrijver nu trots of niet :confused:

Zo niet, moet hij geen schadevergoeding eisen? Van een aatal $ of de doodstraf van degene die het goed vond? :wink:

Het gedicht : 19th century poem by British poet William Ernest Henley volgens Cnn dus die klaagt niks meer aan denk ik…

schandalig dat zon vent bij zn executie nog een gedicht krijgt.
ze hadden gewoon zn armen en benen moeten amputeren (zonder verdoving) enm dan in een hoekje laten wegrotten.

Originally posted by Totibbs
[B]Is die schrijver nu trots of niet :confused:

Zo niet, moet hij geen schadevergoeding eisen? Van een aatal $ of de doodstraf van degene die het goed vond? :wink: [/B]

waarom denk je dat ik tegen de doodstraf ben :wink:

Originally posted by xian
ze hadden gewoon zn armen en benen moeten amputeren (zonder verdoving) enm dan in een hoekje laten wegrotten.

Is dat wat ze nou bedoelen met: “jezelf tot hun nivo verlagen” ??? Wie is dan eigenlijk het monster… :confused:

.-= XiNiX =-. is TEGEN de doodstraf.
Americanen zijn een agressief kut volk, altijd maar dat oog om oog - tand om tand gedoe, bah.
Neem nou die domme clown die hier een Europa z’n raketschild probeert te verkopen namens de wapenindustrie welke hem tijdens de afgelopen verkiezingen daar in het zadel heeft geholpen. Ja jongens & meisjes het Nieuwe gevaar moet bestreden worden :confused: Als wij in Europa ons zo nodig moeten spiegelen aan die fucking yankees wordt het net zo’n a-sociale bende als daar. Het recht van de sterkste dus !

Idd, Ik had liever die ander gehad als president ehm…hoe heet ie ook al weer…Al Gore ja. Bush ziet er net uit als een chimpansee, en iemand heeft me eens verteld (weet niet of het waar is) dat ie vroeger een drankverslaafde was?

Originally posted by Euphoria
[B]

Is dat wat ze nou bedoelen met: “jezelf tot hun nivo verlagen” ??? Wie is dan eigenlijk het monster… :confused: [/B]

Dan had je hem moeten opblazen.

't was toch een lieve jongen.