Het effect van de HCC dagen?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er na de HCC dagen een ware run is geweest op de CDFreaks website/forum e.d.

D’r is een prachtig magazine uitgedeeld etc.
Maar heeft het ook echt effect gehad op de bezoekers aantallen?

Vergeet de promo cd-tjes niet met het adres van de shop…geloof dat daar wel extra aanloop op is geweest.

Originally posted by Murphy23x
D’r is een prachtig magazine uitgedeeld etc.

Vergeet de Nero 6 (pepermunt) doosjes , Plextor beertjes en de snoepvoorraad van Taxman niet :stuck_out_tongue:

ja die pepermunt was lekker, maar ik denk dat ik die beertjes en Taximans’ snoepvoorraad heb gemist :frowning:

maar ik ben ook wel benieuwd naar het effect.

Pepermuntjes waren lekker idd, heb me collega’s nog voor de gek kunnen houden door te zeggen dat het doosje de ‘Nero-Mini-edition’ was…

die cdtjes waren ook wel geinig idd, maar denk dat het magazine het meest zal hebben opgeleverd.

toch?

De HCC dagen hebben weinig tot geen effect op onze bezoekers aantallen, dit lag ook niet in onze lijn der verwachting. We hopen alleen dat door fysiek aanwezig te zijn op een beurs als de HCC met zowel onze bezoekers in contact te komen alswel mensen kennis te laten nemen van onze site en onze shop.

We geloven dat het goed is voor de klantenbinding voor de shop en voor het werven van nieuwe klanten, zeker op lange termijn, des te meer jaren we aanwezig zullen zijn des te bekender we worden zeker met een stand zo groot als die van dit jaar. Dit hebben we dit jaar al gemerkt, er was toch een flink aantal mensen dat ik hoorde zeggen: ‘Heeej CD Freaks, dat ken ik wel’. Voor de shop is het natuurlijk ideaal, iedere beursbezoeker is een potentieele klant.

Ook hopen we door het magazine meer mensen enthousiast te maken voor de onderwerpen die we brengen en nieuwe bezoekers en enthousiastelingen te werven, maar dit is allemaal langetermijn werk, het is niet zo dat we gelijk na de HCC dagen een stormloop kregen te verwerken :slight_smile:

Vergeet ook niet dat van al onze forum/newssite bezoekers, maar een relatief klein deel uit ons eigen kikkerlandje komt… dat zelfde geldt natuurlijk voor de HCC.

Stel er komen per dag 50 meer Nederlanders dan eerder op ons forum, dan is dit natuurlijk nog steeds een heeel erg klein gedeelte van het totaal van al die bezoekers. Het zou eigenlijk wel zeer vreemd zijn als de bezoekersaantallen opeens omhoog schoten…

Er zijn 4000 magazines uitgedeeld… sja op 60.000 bezoekers mainpage en 35.000 bezoekers forum heeft het weinig zichtbare impact, ookal zouden ze alle 4000 meteen naar de site surfen :slight_smile:

Ik merk wel dat er een hele boel vragen binnenkomen via onze shop naar producten… hoop mensen die via de beurs onze shop gaan bezoeken en dat is wel mooi!