Het condoom en de drogist

vbimport

jantje komt een drogisterij binen en vraagt aan de man aan de kassa of hij een pakje condooms mag hebben.
de verkoper vraagt dus: hoe oud ben jij, ventje?
“15 meneer” :zegt jantje:o
jantje vertelt: vanavond ga ik naar mijn vriendin en dan eten we even iets met haar ouders en als die weg zijn gaan we even flink te keer.
“okee” : zegt de verkoper veel succes.
die avond zit jantje aan tafel met zijn petje op en met zijn gezicht naar beneden kijkendzonder een woord te zegggen aan tafel.:smiley:
als de ouders weg zijn zegt zijn vriendin boos: nou je had me ook kunnen vertelen dat je zo verlegen was,
ja e n jij had kunnen zeggen dat je vader drogist is.

:slight_smile:

heheh :cool:

HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA coool
die arme jantje maakt me toch wat mee :slight_smile:

Euh tja… zoals normaal moet ik weer eens zeggen dat ik deze mop kende… en dat is wederom geen grap…

Dit is trouwens wel een van de betere moppen in het Jante genre :slight_smile:

Ik ken er ook nog wel een.

Op de eerste verdieping wordt Nederlands gegeven door Juffrouw Clementine.
Juffrouw Clementine staat op school bekend als lekkere stoot en draagt nooit slipjes onder haar lange rok.
In het lokaal eronder krijgt Jantje Godsdienst van de pastoor.

Op een bepaald moment komt er een aardbeving voor en het plafond scheurt en zakt half in.
Juffrouw Clemntine valt met haar benen door de scheur maar blijft met haar middel steken.

De pastoor gilt:" Jongens, niet naar boven kijken, want dan zullen jullie ogen bederven".
Waarop Jantje één oog bedekt, omhoog kijkt en roept:" Ach, pastoor. Met één oog is het toch niet erg?"