Het brein achter de aanslagen

vbimport

Hier een foto van het brein achter de aanslagen…

Osama Bean Landen

Ik had hem al gezien maar hij is leuk.
Ik denk echter niet dat het Mr bean was die is daar te aardig voor.

:stuck_out_tongue:

mister bean met een mutsje op :stuck_out_tongue:

:slight_smile:

l:)l ik weet eigenljk niet of je hier wel grapjes over de ramp mag posten. op dff, die nu down is :(, mag het iig niet.

Maar ik bedoel er niets verkeerd mee, wat er is gebeurd is heel erg, maar dat wil niet zeggen dat je niet meer mag lachen, want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

hmmm ja dit gaat niet direct over de ramp maar over die sukkel van een Bin Laden die belachelijk gemaakt wordt, nix mis mee toch?

vind hem wel leuk gefotosoept!

Zoals ik eerder zei (:p) is het gewoon een geinig plaatje. Of het erg is wat er gebeurd is? Tuurlijk, maar het wordt onderhand wel irritant dat op het nieuws niks anders wordt verteld dan Amerika dit en dat. Ik wil wel weer eens gewoon weten wat in Nederland gebeurt…

Hier dan…

Van Dijk ontslagen bij Roda JC

Roda JC heeft woensdag trainer Jan van Dijk ontslagen. De Belg Georges Leekens, voormalig bondscoach van België, is zijn opvolger. De Limburgers zijn met een punt uit vijf wedstrijden hekkensluiter in de KPN Eredivisie.

Na de vierde nederlaag (1-4) zondag bij FC Utrecht werd al duidelijk dat de positie van Van Dijk ter discussie stond. Voorzitter Pickée liet toen weten dat het zo niet kon doorgaan.

lol lol hij is gaaf.
en met zon plaatjes is toch niks mis mee, aangezien hier alleen maar die bin laden met zn rotkop mee word bezeikt.

Originally posted by TDI
[B]Hier dan…

Van Dijk ontslagen bij Roda JC

Roda JC heeft woensdag trainer Jan van Dijk ontslagen. De Belg Georges Leekens, voormalig bondscoach van België, is zijn opvolger. De Limburgers zijn met een punt uit vijf wedstrijden hekkensluiter in de KPN Eredivisie.

Na de vierde nederlaag (1-4) zondag bij FC Utrecht werd al duidelijk dat de positie van Van Dijk ter discussie stond. Voorzitter Pickée liet toen weten dat het zo niet kon doorgaan.

[/B]

Ik vat ff de humor niet…?

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Ik vat ff de humor niet…? [/B]

dat is voetbal dat is ook geen humor.

Originally posted by xian
dat is voetbal dat is ook geen humor.

I.d.d. tis om te huilen. Echt ik kan niet begrijpen dat voetbal zo’n impact heeft op onze maatschappij, tis maar een spelletje… Iemand opgelet op 't aantal kijkers (kijkcijfers) op de avond van de ramp? Rond 20:00 (toch?) schakelde +/- 40 % van de kijkers over naar de voetbalwedstrijd op het andere net… Dat is dan kennelijk net ff belangrijker…!!!:rolleyes:

Stel je eens voor dat we allemaal net zo gek waren van kunstschaatsen, dus ook met Kunstschaats~hooligans, Kunstschaats arena’s en Kunstschaats plaatjes die op 't schoolplein geruild worden… :confused: :confused: Aardig gek hoor!

Maargoed, iedereen z’n pleziertje…

(liever geen bloemen…)

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

I.d.d. tis om te huilen. Echt ik kan niet begrijpen dat voetbal zo’n impact heeft op onze maatschappij, tis maar een spelletje… Iemand opgelet op 't aantal kijkers (kijkcijfers) op de avond van de ramp? Rond 20:00 (toch?) schakelde +/- 40 % van de kijkers over naar de voetbalwedstrijd op het andere net… Dat is dan kennelijk net ff belangrijker…!!!:rolleyes:

Stel je eens voor dat we allemaal net zo gek waren van kunstschaatsen, dus ook met Kunstschaats~hooligans, Kunstschaats arena’s en Kunstschaats plaatjes die op 't schoolplein geruild worden… :confused: :confused: Aardig gek hoor!

Maargoed, iedereen z’n pleziertje…

(liever geen bloemen…) [/B]

Tja het was niet mijn bedoeling om een discussie over het nut van voetbal en alles eromheen te beginnen, maar naar mijn mening zuigt het ook. Persoonlijk geeft ik nix om de sport, maargoed, als iemand anders ervan houdt, mij best. Zo kijk ik weer F1 en vinden andere daar weer nix aa…

Hetgeen jij opmerkt stoort mij ook enorm aan de hele voetbal wereld. De wereld eromheen. Behalve dat het als enorm belangrijk beschouwd wordt (waarom andere sporten niet?) is het ook nog eens de oorzaak van veel geweld etc… en dan vraag ik me af wat het nut van die sport is?

Maarja dat is toch weer een eindeloze discussie. Naar mijn mening zijn de voetbalhooligans er niet voor de sport, maar voor de heibel die ze kunnen trappen… en manier van het uiten van hun meningen… ze zijn schijnbaar niet beschaafd genoeg omdat normaal te doen… ze staan wat dichter bij de apen ofzow…!

hehehe…, daar score je weer een puntje mee :stuck_out_tongue:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Ik vat ff de humor niet…? [/B]

JOJK zei:“Ik wil wel weer eens gewoon weten wat in Nederland gebeurt…” dus ik denk, zal ik eens wat nederlands nieuws vertellen, vandaar

Maar idd voetbal is geen humor…