Het bewijs

vbimport

Nog af en toe zie ik de opmerking dat CD Freaks vroeger beter en leuker was, toen je nog over illegale dingen mocht praten. Inmiddels vind ik dat we toch wel hebben bewezen dat we het beter doen dan ooit !

Niet alleen hebben de CD Freaks Mainpage en het forum meer bezoekers dan ooit (forum nu zo'n 13.000 per dag, en toen we 'illegaal' waren, zo'n 5.000 - 7.000), ook is de kwaliteit en de waardering van veel mensen voor ons ontiegelijk verbeterd.

Niet alleen hebben we tegenwoordig medewerking van vele grote CD-R bedrijven die ons drives sturen om te reviewen, we hebben nu onze eigen shop en hebben een eigen server kunnen kopen en neer kunnen zetten bij Grafix, die ons host en sponsord.

Dit had allemaal nooit gekunt als we illegaal waren gebleven.

Helaas zijn steeds meer Nederlanders ons vergeten, maar we krijgen daarvoor wel een hele hoop bezoekers uit andere delen van de wereld ervoor terug. Onze Lite-On en CloneCD forums zijn zeer bekend en staan overal als goed aangeschreven, daarbij krijgen we meer en meer bekendheid.

Ik wil daarom ook iedereen bedanken die ons door dik en dun hebben gesteund, die inmiddels hebben begrepen waar je de illegale dingen kunt vinden (zo moeilijk is dat toch niet !? Het zijn meestal maar 3 URL's waar je genoeg aan hebt) en dit forum maken zoals het is.

Voor de mensen die vinden dat ons forum in waarde is gedaald, als je eens problemen hebt met CloneCD of je brander, probeer dan eens de Engelstalige forums uit, grote kans dat men je daar kan helpen !

En waarom ik juist vandaag dit verhaaltje type ? Vandaag zal ons forum 20.000 bezoekers gaan halen, en daar zijn we heel trots op !

joepie! :smiley:

groot gelijk!!!

hoera voor cd freaks :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

En die mensen die het slechter vinden, zijn gewoon losers. Als het slecht is, wat doen ze hier dan nog? :stuck_out_tongue:

Originally posted by dansmug
En die mensen die het slechter vinden, zijn gewoon losers. Als het slecht is, wat doen ze hier dan nog? :stuck_out_tongue:

Ik zou uitkijken met wie je losers noemt :wink:

Moet je nagaan, als ik minder ‘grumpy’ reageer over de zoekfunctie, hoeveel bezoekers je dan zou trekken :smiley:

waar ik m`n illegale stuff kan halen heb ik “vroeger” hier op cdfreaks geleerd.
En tuurlijk is het makkelijker als je gewoon hier op het board om een serial kunt vragen zoals vroeger, maar ik begin er al aardig aan te wennen, voor mij ruled cdfreaks nog steeds, dus domi en de rest van het team, proficiat met jullie 20.000 bezoeker, op naar de 100.000 :slight_smile:

Hehehe LOL ik doe mijn best :slight_smile:

Neej ff serieus, het gaat lekker z’n gangetje. Zeker positief te noemen!!!
Een goede policy icm met de goede mensen (klantvriendelijkheid en expertise) zijn de sleutel tot succes…

Ik vind eigenlijk alleen maar dat de kwaliteit erop vooruit is gegaan…:slight_smile:

Ik denk ook dat jullie de goede beslissingen hebben genomen om uit de illegaliteit te stappen toen der tijd.

Pluim voor de Admins, Moderators en andere die hier aan mee hebben geholpen.

mwa ik ben van “de nieuwe tijd” denk ik.
Ben gekomen voor “gezelligheid” en ik ben er nog steeds :slight_smile:

Ik vind het wel goed zo. Je moet illigaliteit en legaliteit gescheiden houden. Net zoals je werk en prive gescheiden houdt.

Vaak zien mensen veranderingen als verslechteringen (lees: 2e fase, de Zuidtangent) maar vaak zijn het toch wel, als iedereen is gewend, een verbetering. Iig is het niet zo slecht als gedacht was.

Nu cdfreaks uit de illigaliteit is gestapt, was er natuurlijk ook veel commentaar. Maar er zijn, wat je zei, nieuwe mensen voor terug gekomen.

Doe gewoon wat je zelf fijn vindt. Want als admins het laten afweten, is het binnen 2 dagen een zooitje.

Cool whow

en ik ben die 20.000ste niet zeker:D :stuck_out_tongue: nee natuurlijk niet grijp ik erweer naast:( :eek:

kom al jaren dagelijks (indien mogelijk) bij CDFreaks langs, en het roelt nog steeds! en die 3 sites die bedoeld worden staan ook direct onder CDFreaks in mijn bookmarks :smiley:

Kleine kanttekening bij het aantal bezoekers.
Volgens mij hebben veel meer mensen nu een internetaansluiting en daarbij een kabel of adsl aansluiting.
Merk dat sindsdien ik een kabelaansluiting heb ik veeeeeel meer internet en dus ook dagelijks dit forum bezoek en niet een paar keer in de week.

Ik kom hier ook al jaren dagelijks alleen reply ik niet dagelijks. Toch vind ik dat Domi gelijk heb (joh) maar voor sommige zijn de nieuwste warez listen toch interessant enz. Maar nu verdient CDFreaks er (hopelijk) ook aan wat natuurlijk ook mooi is… (meer reviews and shit) Dus uhm thumbs up…

Originally posted by Da_Taxman

Moet je nagaan, als ik minder ‘grumpy’ reageer over de zoekfunctie, hoeveel bezoekers je dan zou trekken :smiley:

ik denk nog vele malen meer :smiley: :smiley: :smiley:
maar gefeliciteerd met de behaalde resultaten

Ik ken cdfreaks ook nog uit hun illegale tijd.
Was wel leuk toen alles kon je vragen nergens werd moeilijk over gedaan ik denk dat het nu toch een heel stuk anders is geworden. in dat opzicht zeker niet slechter, alleen mis je die goeie ouwe tijd wel is.

Btw wat zijn die drie sites? :stuck_out_tongue:

Originally posted by Paladin
Btw wat zijn die drie sites? :stuck_out_tongue:

www.anti-piracy.nl
www.riaa.com
www.bumastemra.nl

HAHA Schattig maar ik weet niet of ik meer bezoekers als bewijs van beter, leuker en gezelliger moet zien. Wel van meer naamsbekendheid, dus als cd-freaks illegaal was doorgegaan hadden ze nu net zo veel bezoekers gehad maargoed…

dus van die vergelijking van het forum klopt al geen kont maargoed. Als je een eerlijke vergelijking wil maken dan zou je het huidige cd-freaks niet vergelijken met het vroegere net beginnende cd-freaks.

Tjah dat illegaal gedoe had ook zijn charme maar daar zullen minder snel sponsers voor komen. Met de grote van cd-freaks zou het onmogelijk zijn om deze op een gewone server te zetten. Met deze grote zijn sponsers nodig en het is dus begrijpelijk dat cd-freaks is veranderd!!!

Met de vraag of cd-freaks nou leuker of beter als vroeger moeten we toch maar eens stoppen he… bewijzen kan je het toch niet want dat is voor iedereen verschillend, het is ieder zijn mening in dat opzicht en die zullen we van elkaar moeten respecteren… dus laat het verlede maar met rust… want het wordt inderdaad ook wel geidealiseerd (beetjes tempoe doeloe gevoel zegmaar | de eindexamenkandidaten begrijpen mij ;))

Persoonlijk vond ik cd-freaks vroeger wel spannender. Nu is het allemaal een beetje tammer maar owkeej het zij zo. cd-freaks is wel ontzettend gegroei en bekend geworden en dat heeft ook weer zo zn voordelen (reviews ed0. Persoonlijk kan ik de site ook nu waarderen. Ik ben nog een dagelijkse bezoeker.

Moraal van mij verhaal: kap nou eens met te bewijzen dat het vroeger beter of slechter was

Ik zeg niet of het leuker is geworden, ik geef alleen 2 feiten weer: we hebben tegenwoordig meer bezoekers (voorheen liep het eerder terug of stagneerde) en het technische niveau is gestegen, zijn gewoon feiten…

De bezoekers stijgen inderdaad, geef je een vat als er 15000 members zijn, DoMiN8ToR :wink:

Tjah dr staat boven bewijs he
En je zegt dat je af en toe nog tegenkomt dat cd-freaks vroeger leuker was en dat wil je ontbinden dmv van de stelling dat jullie nu meer bezoekers hebben als ooit.
Daar doel ik op
Feit twee ben ik het helemaal mee eens…
Tjah feit 1 heeft gewoon te maken met het feit dat cd-freaks bekender is geworden omdat het lang online is en daardoor dus meer naamsbekendheid heeft verworpen…tjah en of jullie met illegalen dingen ook zo groot zouden zijn geworden zullen we nooit weten…maar die illegale dingen vormden wel een bottleneck voor de server capaciteit.

Ik waardeer je mening hoor en ik begrijp hem maar het is niet de mijne

RESPECT