Het bewijs is geleverd!

vbimport

Met dank aan www.planetblackandwhite :wink:

zie je wel ik wist het daarom kijken die vrouwen ook zo vuurig

hij is mooi! :cool:

Slechts 1 rekenfoutje…
Girls = Time + Money

In plaats van
Girls = Time X Money

Dan klopt het hele verhaal niet meer…

Maar ja…it is in my name :wink:

Hehehehe ik kende hem wel al, maar toch issie reuze leuk!!

Originally posted by Smart@$$
[B]Slechts 1 rekenfoutje…
Girls = Time + Money

In plaats van
Girls = Time X Money

Maar ja…it is in my name :wink: [/B]

Hangt van je girl af denkt ik , misschien lijkt het bij sommigen wel het kwadraat :slight_smile:

Originally posted by Smart@$$
[B]Slechts 1 rekenfoutje…
Girls = Time + Money

In plaats van
Girls = Time X Money

Maar ja…it is in my name :wink: [/B]

je kijkt verkeerd. Maar hoe die ‘‘evil’’ erbij wordt gehaald. Dat snap ik niet goed… Geld = Evil. Dan is iedereen Evil en zijn de vrouwen dus niet meer Evil dan de Mannen.

Geld is de wortel van alle kwaad , dat wordt wel vaker gezegd.

Ten eerste ik eet graag wortels en tweede is deze zo oud dat ik deze wortels niet moet hebben ze zijn al lang vergaan.

Wat een schattige vergelijking zeg!! En als je ooit nog een dergelijke seksistische mop vind, wens ik je persoonlijk een heks toe als echtgenote. Women zijn tenslotte evil, is het niet :wink:

Grietje, groot gelijk jong! Laat u niet doen. Mannen vergeten soms wel es dat vrouwen sexy, verleidelijk, lief, charmant, elegant en hééééél zwoel kunnen zijn…:stuck_out_tongue:

Nou Nou dames , het was maar een grapje hoor , niet gelijk in de feministische stand gaan :slight_smile:

LoL kende `m al maar hij is geniaal…

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Hangt van je girl af denkt ik , misschien lijkt het bij sommigen wel het kwadraat :slight_smile: [/B]

Of meer! LOL! :stuck_out_tongue:

Nou Nou dames , het was maar een grapje hoor , niet gelijk in de feministische stand gaan :slight_smile:

Hihihi, da’s net wat ik wou bereiken. Excuses aanvaard. Enne…ik kan best tegen een grapje hoor. Heb je die trouwens al gehoord waar mannen vergeleken worden met scampistaarten…? :stuck_out_tongue:

je hebt zeker geen vriendin :stuck_out_tongue:

Originally posted by bmad
je hebt zeker geen vriendin :stuck_out_tongue:

Niet permanent nee :slight_smile:

Originally posted by Lady
[B]

Hihihi, da’s net wat ik wou bereiken. Excuses aanvaard. Enne…ik kan best tegen een grapje hoor. Heb je die trouwens al gehoord waar mannen vergeleken worden met scampistaarten…? :stuck_out_tongue: [/B]

Vertel op ! :stuck_out_tongue:

[B]

Vertel op ! :stuck_out_tongue: [/B]

Dat zal ik je besparen, ik heb namelijk permanent een vriend, en dan nog wel steeds dezelfde :wink:

Originally posted by Lady
Grietje, groot gelijk jong! Laat u niet doen. Mannen vergeten soms wel es dat vrouwen sexy, verleidelijk, lief, charmant, elegant en hééééél zwoel kunnen zijn…:stuck_out_tongue:

Kunnen staat beter in bold :stuck_out_tongue: