Het beste computerblad

vbimport

Originally posted by Scarface[dHk]
[B]Graag wou ik even weten wat jullie het beste computerblad vinden. Dit omdat ik graag een abbonement op een computerblad wil nemen maar ik zo niet weet welke het beste voor mij is. Ik woon in Nederland en wat ik van computers weet is denk ik gemiddild.

Welk blad raden jullie mij aan?

Hier een paar voorbeelden:

-Computer Totaal
-Personal Computer Magazine
-C’t
-Computer Idee
-PC Active
-PC Mobiel [/B]

Poll gemaakt voor Scarface[dHk]

C’T magazine , maar ze zijn te duur

dus pluk ik alle info die ik nodig heb van een legertje kennisen en het internet

C’t, dat is tenminste een blad van mensen die kennis van zaken hebben en tevens vrij objectief zijn…

Voor de Leek ComputerIdee (voor de verkoper ook overigens, zodat die kan zien hoe je dingen eenvoudig uit moet leggen).

PC Aktive is wel aardig, maar wil je bij blijven dan is de Duitse C’t het beste en meest actueel, maar moet je wel Duits kunnen lezen, anders is de Nederlandse versie een goed alternatief.

De keuze van bladen hangt erg af van je kennisniveau (en interesse, sommige bladen zijn heel technisch, anderen meer beschrijvend)

Zoals op zoveel vragen is er niet een beste antwoord, dit soort dingen zijn erg persoonsafhankelijk

C`T dan heb je tenminste niet bij elke zin die je leest van duhh dat weet ik toch allang.

koop/kocht altijd Computer totaal sinds dat ik een computer heb denk ik :confused: topics zijn vaak verouderd en incompleet, maar blijft het toch kopen, misschien wel omdat er zoveel plaatjes in staan :stuck_out_tongue:

Tijd geleden (2 jaar ofzo) C`T gekocht en viel me op dat ze veel dieper (en ook wat verder zijn) gaan dan CT, hoe dan ook zie ik de noodzaak eigenlijk niet meer om te kopen, maar toch… ben nou eenmaal in die gewoonte vast-geroest.

ik lees weleens de computer idee:)

C’t, maar ik lees altijd de Duitse versie. De nederlandse is een aftreksel van wat er al een paar weken eerder in de duitse stond en de duitse is soms 2x zo dik. En dat voor maar f 7,50. Oh ja, en hij verschijnt ook nog 2x per maand!

pcm

Ik lees altijd ComputerTotaal

ik heb ook wel een paar keer C’t gelezen, maar mijn duits is dermate slecht dat het geen succes was! :confused:

dan is de ComputerTotaal het beste alternatief! :slight_smile:

Originally posted by the_Matrix
C’t, maar ik lees altijd de Duitse versie. De nederlandse is een aftreksel van wat er al een paar weken eerder in de duitse stond en de duitse is soms 2x zo dik. En dat voor maar f 7,50. Oh ja, en hij verschijnt ook nog 2x per maand!

Mijn duits is nie zo best en houd er ook nie zo van in die taal te lezen! :slight_smile:
Hou het daarom maar bij de NL versie van C’T!

Originally posted by Murphy23x
[B]Ik lees altijd ComputerTotaal

ik heb ook wel een paar keer C’t gelezen, maar mijn duits is dermate slecht dat het geen succes was! :confused:

dan is de ComputerTotaal het beste alternatief! :slight_smile: [/B]

Hij is al twee jaar ook in het NL’s leverbaar.
Ik weet alleen niet of dit de vertaalde uitgave betreft of dat het een totaal ander blad is.

En de Computer-Idee lag vroeger bij ons in de kattebak, het was een nieuw PC blaadje dus dan wil je het even checken, maar na 5 x kopen wist ik genoeg.
Computer Totaal begin ik echter ook steeds meer vanaf te kickken

Originally posted by CybErvee
Ik weet alleen niet of dit de vertaalde uitgave betreft of dat het een totaal ander blad is.

Ander blad.

Originally posted by Wookie

Ander blad.

Nou, niet echt. Hou het maar eens in de gaten. De lezersbrieven enzo mogen dan anders zijn maar een hoop artikelen stonden een paar weken eerder vaak al in de Duitse C’t. Ook de Covers zijn exact hetzelfde als de Duitse een paar weken daarvoor.