Hervullen Van Lexmark Cardridges?

vbimport

Hallo mensen ik heb een lexmark all in one p3120 staan.
en mijn kleur is op en ik vraag me nou af hoe het met dat hervullen gaat bij deze versie gaat ik heb de cardridges 19 en 90 photo en colour in een zit wel zwart met rood en blauw en de andere is rood geel en blauw en ik heb geprobeerd om alleen de zwarte te vullen ik heb het dekseltje eraf gebroken, want kreeg hem niet los, weet iemand betere manier ??? en toen heb ike met een naald de zwarte kleur gevuld en het in men printer gedaan maar hij print niks ook niet een tekst document van een zin in het zwart. ??? of moet ik nog iets doen of heb ik iets verkeerds gedaan. Ik zou graag uitleg hierover willen. alvast bedankt

Hallo mensen ik heb een lexmark all in one p3120 staan.
en mijn kleur is op en ik vraag me nou af hoe het met dat hervullen gaat bij deze versie gaat ik heb de cardridges 19 en 90 photo en colour in een zit wel zwart met rood en blauw en de andere is rood geel en blauw en ik heb geprobeerd om alleen de zwarte te vullen ik heb het dekseltje eraf gebroken, want kreeg hem niet los, weet iemand betere manier ??? en toen heb ike met een naald de zwarte kleur gevuld en het in men printer gedaan maar hij print niks ook niet een tekst document van een zin in het zwart. ??? of moet ik nog iets doen of heb ik iets verkeerds gedaan. Ik zou graag uitleg hierover willen. alvast bedankt.
Of beter gezegd hoe hervul je lexmark cardridges???

weet je intussen al hoe het moet, ik ga ook aan zoiets beginnen

Okay ik snap dat ik wel wat laat reageer maar waarom hervullen? Mijn ervaring heeft me geleerd dat de wat duurdere printers vaak beter dan wel zuiniger met hun inkt omgaan dan de wat goedkopere. En vaak zijn de cartridges van de goedkopere ook duurder. Dus mijn advies is dus als je geregeld wat print, schaf een goeie ( lees: meestal duurdere ) printer aan en je bent vaak goedkoper uit met inkt… En hervullen is ook makkelijker in veel gevallen. Ook zijn er diverse sites waar je merklozze cartridges kunt kopen welke niet altijd van de beste kwaliteit zijn maar vaak wel een stuk goedkoper.

mzzl Dúnedain