Herman Brood

vbimport

Zoals de meesten wel zullen hebben gehoord is Herman Brood vanmiddag van het Hilton gesprongen.
Nu is mijn vraag: Wat vonden jullie van Herman Brood.

Ik was niet echt fan van zijn muziek, maar de persoon die hij was sprak mij wel aan, hij had gewoon schijt aan iedereen en deed precies waar hij zin in had.
Het laatste jaar was het wat minder met hem, maar had hij toch nog wel een paar goede akties.

Herman brood = dood, rijmt ook nog… ik mag dit eigenlijk niet zeggen maar ik ben er best blij mee… ik heb namenlijk 3 originele
herman brood schilderijen, in een serie… worden nu veel centjes waard!!:o

Vind het jammer dat die vent dood is, moest altijd wel erg lachen om zijn tv optredens.

Originally posted by TDI
Herman brood = dood, rijmt ook nog… ik mag dit eigenlijk niet zeggen maar ik ben er best blij mee… ik heb namenlijk 3 originele
herman brood schilderijen, in een serie… worden nu veel centjes waard!!:o

Best wel een beetje gevoelloze en lompe uitspraak meneertje TDI.

mzzl

Hij is zelf gesprongen hoor, ik heb heb echt geen zetje gegeven, en ik zei toch, “ik mag dit eigenlijk niet zeggen” en heb ik er een embarrasment smilie bij gezet… (betekend schaamte gevoel) maar ja dat is engels, en dan weet je nu ook wat dat betekend…

en wederom No hard feelings (en als je niet weet wat dat betekend, koop een engels woordenboek;))

lekker boeiend…vond het toch een sukkel! :stuck_out_tongue:

Herman wie??

Originally posted by TDI
[B]Hij is zelf gesprongen hoor, ik heb heb echt geen zetje gegeven, en ik zei toch, “ik mag dit eigenlijk niet zeggen” en heb ik er een embarrasment smilie bij gezet… (betekend schaamte gevoel) maar ja dat is engels, en dan weet je nu ook wat dat betekend…

en wederom No hard feelings (en als je niet weet wat dat betekend, koop een engels woordenboek;)) [/B]
Is sarcasme jou handelsmerk? Je moet me geen woorden in de mond gaan leggen, ik vond het alleen een lompe uitspraak en meer niet.

Tja om eerlijk te zijn… ik zal hem niet missen… heb hem altijd meer irritant gevonden dan wat anders…

ps vooral zijn schilderijen zijn oerlelijk…

ik mocht hem toch al niet zo:o

Verdomme,

Neerlands gaarste (cult)figuur is niet meer. Jammer, en waarom? Hij is de eerste die in de hemel zooi mag maken. Deelder en Chabot komen voorlopig niet denk ik… Brood was een vent waar geen brood mee te verdienen was.

D.S.

Ik vind het jammer. Niet zozeer omdat ie nou zo geweldige muziek maakte, of mooie kunst, maar het was toch iemand ‘die er bij hoorde’

Ik vond hem maar wat gestoord.
Kreeg er geen kriebels van in mijn buik.

Mijn broer is een hele grote fan van hem en was net behoorlijk kwaad, zeker toen ik een grapje maakte van he he eindelijk is Brood dood.

Hij kon mijn nek wel omdraaien.

Hij gaat MPdrietjes op de computer zetten.
Ik wis ze dan wel als ik weet hoe dat moet.

Brood is dood.
Hij dronk, snoof en spoot maar nu is hij eindelijk dood

Ik vindt het triest, het is altijd triest wanneer iemand overleid hoe doet er niet toe.

Ik vond het een hele goede kunstenaar en zou ook zelf graag een schilderij van hem in m’n bezit willen hebben.

het is triest…

ondanks dit vervelende feit heeft hij het wel volkomen in stijl gedaan!

Tja, Nederland is weer een gek minder rijk. Die Brood was toch eigelijk wel een enorme oen. Overleeft hij 30 jaar pillenslikken, pleegt hij nog zelfmoord ook. Dom.

TDI, z’n schilderijen worden nu idd llekker veel waard!
Hij wist idd ook hoe hij zelfmoord moest plegen, in stijl.

Is beter zo, weer een junk minder in Nederland. Ik vind het alleen triest dat hij jonge kinderen alleen achter heeft gelaten… En dat hij in het drukke Amsterdam zich eigen te pletter moest springen… had ie beter een overdosis kunnen nemen…

Een hefitge shot Speed of Hero, was meer wat voor hem denk ik :slight_smile:

Volgens mij heeft ie dat vaak genoeg gehad, men zei wel dat Herman Brood een levend wonder was…

Originally posted by Dee-ehn
ps vooral zijn schilderijen zijn oerlelijk… [/B]

tja het waren volgens mij ook zelfportretten
en btw vlogens mij is herman brood alasta man

de enigste reden waarom ik het jammer vind dat die vent dood is, is omdat ik het zielig vind voor zn dochtertje. verder maakte die vent waardeloze muziek schilderijen die gewoon een verspilling van verf waren en was ie gewoon gestoord. mn vriendin vertelde vanmiddag dat een collega van haar toevallig afgelopen weekend 2 schilderijen van hem heeft gekocht dus die zullen nu ook wel in 1x een flinke klap meer waar zijn…