Here we go AGAIN!....wat doet een cdfreaker

vbimport

nadat hij het cdfreaks forum heeft bezocht? :smiley:

ik bezoek het dan gewoon nog een keer :D;)

Jij gaat er dus vanuit dat een cdfreaker het forum verlaat…wat is dat nu voor een cdfreaker :wink:

Ik ga door tot mijn 2 uurtjes wish op zijn en ik verder wel genoeg foonkosten heb betaald :frowning:

Originally posted by Da_Taxman
Jij gaat er dus vanuit dat een cdfreaker het forum verlaat…wat is dat nu voor een cdfreaker :wink:

LOL :smiley:

uhmmm, naar het cdfreaks kanaal op irc chat :smiley:

Dan ga ik naar bed meestal omdat het dan al zo laat is dat ik nog maar 4uur over heb om te slapen voordat de wekker gaat! :smiley:

IRC is ook 24/7 hiero…

Maar slapen of per trein reizen naar KUB of zo…dat zijn momenten dat ik niet achter forum/IRC zit :wink:

Da_Taxman: Dus toch niet via WAP in de trein naar het forum? :smiley:
Heb je gezegt…

Greetz

Ja, maar dat kun je niet de hele tijd doen he dan :wink:

en gezegd met een D :wink:

cd`s branden natuurlijk.

tax pesten

domi vereren

vooral dat pesten he MP|3
allemaal moeilijke vragen stellen waar je bepaalde dingen kunt vinden…moet je niet aan 7e jaars student vragen :wink:

geef mij maar :
cdz fikken :smiley:
cdfreaken :smiley:
cdfreaken :smiley:
enz … :slight_smile:

tja, hmz studeren? en dan ondertussen wat cd’jes maken. wat wil je meer je zit toch maar de studeren dan kan je netzogoed elke 10 min ff nieuwe cd’s laden.
verder foto’s maken… bier drinken… euhm lekker eten. en goede ‘sterke’ drank drinken.

Ik ga lekker leraren vervelen! Want als ik nie op IRC ofzo zit dan zit ik op school of ben zuipuh :slight_smile:

Als pc aanstaat en ik geen cdz aant fikken ben, zit ik altijd op #cdfreaks :slight_smile:

Pubjes vullen,…fxp board wat in orde houden,…een beetje op mIRC rondneuzen…en dan me hier nog wat verder komen uitleven :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Ik ga door tot mijn 2 uurtjes wish op zijn en ik verder wel genoeg foonkosten heb betaald :frowning:

Same here Dee-ehn :frowning: Ik had een mooi dealtje eerst: 4 maanden voor 100 piek en nu willen ze ineens 70 piek per maand voor maar 2 uur per dag! Afzetters :mad: