Helpen Canal+ Decoder Bouwen

vbimport

Ik heb een vraagje ik heb een tijd geleden een link gevonden voor een Luxcrypt decoder om te bouwen naar een Canal+ decoder http://home.wxs.nl/~akrook/decoding/luxcrypt.html#beschrijving
op de pagina staat een schema hoe je een klein printplaatje moet maken voor in de Luxcryp decoder alleen ik snap er niks van
Ik ben al naar diverse electronica winkels gegaan maar daar kwamen ze er ook niet uit

ik hoop dat iemand mij kan helpen

Allemaal heel leuk dat Canal+ maar nog steeds zonder geluid, tenzij je er echt voor betaald.

Ik heb er zo’n beetje drie maanden in gestoken om er geluid bij te krijgen, maar heb tot nu toe nog geen succes gehad.

Missschien sloopt iemand nog eens een canal+ decoder uit elkaar om er achter te komen welke chip ze gebruiken voor de audio decryption.

Softwarematig heb ik alles geprobeerd en ben het dik zat om nog verder te experimenteren.

wat ik tot nu toe geleerd is, is dat je een signaal krijgt (de publieke sleutel) deze word gevormd met de interne sleutel die op de chipkaart staat. Dit vormt een sluetel die terug gestuurd wordt.
samen met een id. Als dit klopt wordt er een geluid pakage gestuurd die samen met een sleutel van de chip gedecodeerd kan worden.

red

Bij mijn vriend hebben ze satteliet en bij de satteliet hoort zo’n kastje met zo’n kaartje erin en nu hebben ze dat kaartje wat erin hoort bij een vriend van de broer zo laten veranderen dat ze gratis canal+ kunnen krijgen met geluid en vraag me niet hoe ze het gedaan hebben maar het kan dus wel!

Ja dat heb ik ook thuis. Ze hebben nieuwe software op het kaartje gezet. Maar dat is meestal snel weer omzeild door cannel+ daarom heb ik er een blokker tussen gekocht voor totaal samen Fl 75,- En kijk nu al een half jaar cannel+. Dus ik ben lekker goedkoop uit

dat ombouwen van die luxcrypt is dus echt verry easy, is een kwestie van 3 sporen doorkrassen 2 draadbruggen maken en een diode weghalen, heb zo al vele luxcrypt decoders omgebouwd voor vrienden en bekenden, vekocht goed en verdient beter dan cd`s…alleen zonder geluid maarja de meeste willen het gebruiken voor voetbal en dan zet je gewoon de radio erbij op met langs de lijn ofzo

trouwens dat printplaatje is niet nodig, als je dit printplaatje moet je de laatste stap overslaan, dus ook niet de printbaan doorknippen dan gebruik je namelijk de inverter van de luxcrypt en die is best redelijk…
als je er niet uitkomt mail me dan maar…