Help ...!

Opeens herkent WinXP mijn DVD-rom en mijn Plextor SCSI writer niet meer . Ze hebben altijd gewerkt maar vandaan toen ik mijn PC aan doen dan zie ik mijn DVD en CD writer niet meer . Ik heb alles geprobeerd maar het wil niet lukken . Kunnen jullie me met spoed willen helpen zodat ik mijn DVD en Writer terug krijgen ??? Alvast bedankt

Heb het probleem ook gehad,ik had winxp geïnstalleerd en daarna werkte niets,ik dacht dat’t aan de drivers lag,ma dat was’t ni,want de app. hebben geen drivers nodig!DUS
verwijder nero,of andere burnsoftware en herinstalleer deze,ja nu herkent hij ze!!!
Hoop dat het je helpt

Onder winxp moet je zelf geen drivers voor je DVD en CDRW gaan installeren omdat dit alleen maar problemen oplevert, ik had het ook gedaan en alleen maar gedonder. Later opnieuw geinstalleerd, geen DVD of CDRW drivers erop gezet maar gewoon de laatste nero ff geinstalleerd en werkt perfect. (tot op heden)

Mag ik je verzoeken om in je Onderwerp van je vraag voortaan iets van het probleem op te nemen. Dus zeg maar Help, m’n Plex is weg! bv. Nu weet nm niemand waar het over probleem over gaat en is een topic gelijk ook een stuk moeilijker terug te vinden achteraf!
Snappie?! :wink: