Help!

vbimport

HELP,
ik heb probleem met sluiten vd cd (met easy cd creator), het houdt maar niet op, ik heb denk ik te weinig ruimte overgelaten voor het sluiten. Wat moet ik doen ? (liefst wil ik de cd niet weggooien)

HELPHELPHELP!!!

Kijken of de CD werkt, hoeven niet altijd een volledige leadout te hebben om toch te werken.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Misha:
Kijken of de CD werkt, hoeven niet altijd een volledige leadout te hebben om toch te werken.<HR></BLOCKQUOTE>

Maar kan ik de cd zo uit de brander halen? De laser staat (nog steeds) aan en in het programma werkt geen enkele knop. Is al een uur zo. Mailasjeblieft snel trug

Tjee, heb jij geluk, wilde net de hond uit laten. You are in trouble boy, programma en windows afsluiten zal niet lukken, dat wordt resetten, maar doe dat als de gesmeerde bliksem, want deze situatie is niet gunstig voor de brander.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by geluksvogel:
[b]HELP,
ik heb probleem met sluiten vd cd (met easy cd creator), het houdt maar niet op, ik heb denk ik te weinig ruimte overgelaten voor het sluiten. Wat moet ik doen ? (liefst wil ik de cd niet weggooien)

HELPHELPHELP!!![/b]<HR></BLOCKQUOTE>

hahaha hoeveel wil je er hebben?
er zijn er hier zat die nog wat miskleunen overhebben.

Misschien iets voor nieuw topic, ik gebruik ze als behang en jullie ?