Help windows probleem

vbimport

Ik heb het volgende probleem…

Ik heb mijn pc geupgrate van een pII 350 naar een pIII 850
nu is mijn probleem dat ik alleen windows98 geinstaleerd krijg
windows Me en 2000pro ook wel maar als die twee opstarten en wachtwoord heb ingevoerd me systeem helemaal vast loopt…

ik dacht eerst dat ik een te zwakke voeding had 235w nieuwe 300w gekocht en geinst. maar geen resultaat…

kunnen jullie me verder helpen…

thanx debalt

Hmmm weet je zeker dat het de software is? Je hebt niet geprobeerd om je p2-350 over te klokken naar een p3-850 heh!?:wink:

Heb je winy2k vers installed of gewoon alleen ff processor/mobo/mem gewisseld…want dan heeft ie nog allerlei drivers van oude systeem bij zich en dat is dan zeker het probleem!

nee ik heb win 2000 en me helemaal op nieuw geinst. en alleen
prosesor vervangen geen nieuw mobo
heb oude prosesor weer op me mobo gezet en had hetzelfde
probleem…

zie geen andere manier dan een system format en alles maar dan ook alles opnieuw te installeren :frowning:
ik zou dat nog even uitlaten omdat er misschien mense zijn die het antw. toch kennen

Op welk punt strand je OS pcies?!
Is het nog mogelijk om wat te doen in Win voor ie ermee kapt?!

Ik zou proberen is gewoon te booten maar dan met alleen een VGA erin te douwen! Dan zou je nm nie last van IRQ probs moeten hebben!

Ik heb alles al opnieuw geinstaleerd…
me os strand na het invoeren van het wachtwoord…

heb win2000 met me vorige prosesor pII350 gewoon kunnen draaien zonder probleemen

help help

want ik word niet echt vrolijk van win 98 (loopt ook vrij vaak vast.):mad: :mad: :mad:

Zijn er IRQ conflicten dan?! Kijk in: config/systeem/apparaatbeheer selecteer daar computer (bovenste) en kies eigenschappen. 4 soorten eigenschappen zie je waarvan 1tje je IRQ’s zijn. Kijk of er meerdere apparaten hetzelfde IRQ gebruiken!

Maar eh, loopt Win dan gewoon vast of krijg je nog errors?! Wat zijn dit voor errors evt.?

want ik word niet echt vrolijk van win 98 (loopt ook vrij vaak vast.)

Probeer WinME is! :wink:

Thanx guy’s
:wink: :wink: :wink: :wink: het was een irq probleem… :wink: :wink: :wink:

prettig weekend