Help, waar vind ik mijn bios update?

vbimport

Hallo,

Ik ben volgens mij het hele internet al afgeweest en nu hoop ik dat hier iemand is die me kan helpen. Mijn HS van 80 gb werkt niet :disagree: en nu ben ik een Bios update nodig.
Deze gegevens heb ik van de BIOS:
BIOS Date: 11/30/99
BIOS Type: PhoenixBIOS 4.0 Release 6.0
BIOS ID: Fujitsu Siemens Scenic xD BIOS Version: Version 1.21
OEM Sign-On: None
Chipset: Intel 440BX/ZX rev 3
Superio: SMC 70x or 80x rev 0 found at port 3F0h
CPU: Intel™ Pentium® III processor 550 Mhz MAX: 550 Mhz

Wie kan mij helpen, want mijn 9gb is wel erg klein en bijna vol :confused:

Groetjes, Miranda

Welkom op het forum Miranda!

Het is heel wat makkelijker om een bios te zoeken als je weet welk moederbord er in je computer zit. Ik zou eerst zoeken op de site van Siemens zelf maar dat heb je waarschijnlijk al gedaan. Alleszins ik ga je een link geven naar een programma dat heel wat informatie over uw pc geeft. Met die informatie kan je misschien zelf verder zoeken of als het niet lukt dan vraag je het maar verder. Je zou alleszins het type moederbord en de revisie van je bios moeten doorgeven. Veel succes alleszins!

Specifieke informatie over je bios vind je door op het tweede icoontje te klikken en dan met je muis op bios te klikken. In het venster daaronder verschijnt dan alle informatie die je nodig hebt

Hai Miranda,

Ik heb hier een tooltje waarme je in een oogopslag kunt zien wat voor bioas je hebt en dus kun je aangeven of gaan kijken of er een update voor is. Je kunt me mailen dan mail ik je de tool. Is maar een klein progje en werkt perfect.

mzzl Dúnedain

Dank jullie voor jullie hulp! Mijn 80gb schijf doet het!!!

Wat heb je nou gedaan om het probleem te verhelpen? Is ook wel makkelijk voor ons om te weten…

mzzl Dúnedain