Help voor cue sheet gevraagd, thx

vbimport

bij een bin file die ik downde zat volgende cue sheet : FILE “THEBEATLES\THEBEATLESDISCOGRAPHY.BIN” BINARY
TRACK 01 MODE1/2352
INDEX 01 00:00:00

als ik hem wil branden krijg ik een foutmelding in de eerste regel, kan iemand mij helpen?

thx
greetz
scooby2

volgens mij zit er een foutje in de file je kan een nieuwe creeren.
Weet niet precies hoe je het doet maar het is al eens gedetaileerd uitgelegd. Dus zoek even op http://forum.cdfreaks.com/search.php

Wat is de plek waar die bin file staat?

Er wordt nu verwezen naar een Subdirectory THEBEATLES
Ik neem aan dat de bin en de cue file in dezelfde directory staan, je moet die eerste regel dan even editen zodat er het volgende staat:

FILE “THEBEATLESDISCOGRAPHY.BIN” BINARY

Of je kunt natuurlijk een directory “THEBEATLES” aanmaken en het bestand “THEBEATLESDISCOGRAPHY.BIN” naar die directory kopiëren.

Edit:

Zoals Wookie aanhaalde, iets teveel copy/paste gedaan, nu staat het er wel goed.

Eh Tax, ben ik nou in de war of eh…

FILE “THEBEATLES\THEBEATLESDISCOGRAPHY.BIN” BINARY

moet toch zijn: FILE “\THEBEATLESDISCOGRAPHY.BIN” BINARY" ?!

Wanneer de bin en cue file in dezelfde dir staan hoef je geen path op te geven dus denk ik dat het het volgende moet zijn:
FILE “THEBEATLESDISCOGRAPHY.BIN” BINARY"

Je kunt ook de BIN file extracten en die op cd branden of direct installeren/kopieren naar je HD met CDMAGE (cdmage.cjb.net)

CRE

download musiccutter
dit simpel programma maakt van 1 grote mp3 en dmv de cue file verschillende mp3files
met de perfecte lengte

Originally posted by carlo vaesen
download musiccutter
dit simpel programma maakt van 1 grote mp3 en dmv de cue file verschillende mp3files
met de perfecte lengte

Ik denk niet dat het hier om een audio CD gaat als je de CUE bekijkt

FILE "THEBEATLES\THEBEATLESDISCOGRAPHY.BIN" BINARY 
  TRACK 01 MODE1/2352 

Namelijk
als je kijkt zie je dus dat het om een Binaire file gaat en die worden vaak gebruikt voor data CDs.

zoals al gezegt is hoeft i in feite alleen maar de dirverwijzing aan te passen en is opzich hetgeen al opgelost.

FILE "THEBEATLESDISCOGRAPHY.BIN" BINARY 
  TRACK 01 MODE1/2352 

In iedergeval is dit hetgeen wat we uit de cue kunnen opmaken.

moet BINAIRY niet vervangen worden door AUDIO…:confused:

Originally posted by -=HeadLesS=-
moet BINAIRY niet vervangen worden door AUDIO…:confused:

Als je naar de tweede regel kijkt

TRACK 01 MODE1/2352 

krijg je toch meer het vermoeden dat het toch wel om en data cd gaat en niet om een audio CD

Maar stond der nu

TRACK 01 AUDIO

Dan had ik ook meer het idee dat het om een audio CD ging.

Maar het was misschien makkelijker gweest als we iets meer info gehad hadden en welke bestanden hij heeft.

zo moeilijk is het toch niet??..hij moet gewoon ff proberen met welke code het gaat lukken…gewoon beetje aankloten…en dan lukt het vanzelf…misschien is het wel een mp3-bestand en dan
moet ie er MP3 van maken ipv AUDIO of BINAIRE…

maar als het een mp3-bestand is eindigt het niet op .bin maar op .mp3 lijkt mij…

heb net cdmage gedownd en eens gekeken wat nu juist in die bin zat. Er zit een folder beatles in , een autorun inf , een beatles exe en install exe. In die folder beatles zitten allemaal wav files. Ik ben die nu aan het extracten en zal wel laten weten hoe het afloopt. Met cdrwin en fireburner het ik al een paar onderleggertjes bekomen :frowning:
Ik laat weten hoe het afgelopen is :wink:

Bedankt voor de vele reacties

greetz
scooby

Dan denk ik dat ik weet welke CD het is :wink:

VOlgens mij is dit een CD waar alle albums (platen) van The Beatles op staan, met een eigen programmaatje om de wav files af te spelen…inclusief de covers van de LP’s enzo…maar helemaal zeker weten doe ik het niet :wink:

dat is hem inderdaad

heb die extract gedaan, dan met nero die files op cd gezet en alles werkt :slight_smile:

via die exe’s krijg je scherm waar je alle lp’s ziet die ze hebben uitgebracht. Je kan per lp dan kiezen welk nummer je wil beluisteren en je kan ook de txt zien

greetz
scooby