Help! Te weinig KB's?

vbimport

Hallo!

Gelukkig bestaat er zoiets als een forum die (oa) gaat over dvd’s branden, I desperately need help…

Ik ben echt een leek wat betreft DVD’s branden (en nog een hele hoop meer) en ik heb op dit forum eerst es rustig bekeken hoe dat allemaal werkt.

Ik heb netjes de DVD Decrypter gedownload en geinstalleerd, en wilde een DVD op mijn harddisk zetten. Nou heb ik volgens dat programma veel te weinig geheugen om een DVD op mijn harddisk te zetten. Wat nu?

Mijn computer is net helemaal geformatteerd en er staat geen overbodige onzin op. Hoe kan ik nu toch een DVD branden? Volgens decrypter is de ‘free space’ 3.638.932 KB en heb ik 4.513.288 KB nodig :frowning: ? ?

Sorry als dit een stomme vraag is, maar kan iemand me helpen?

Thnx!

Morgan.

Vertaald in mensen taal staat hier dat je nog 3.6 GB vrije ruimte hebt en dat je er 4.5 GB nodig hebt.

Maar kan je niet gewoon van dvd naar dvd branden ?

Originally posted by donfrabrizio
[B]Vertaald in mensen taal staat hier dat je nog 3.6 GB vrije ruimte hebt en dat je er 4.5 GB nodig hebt.

Maar kan je niet gewoon van dvd naar dvd branden ? [/B]

Zoals ik al zei ben ik echt een leek… Misschien kan dat wel, maar dan heb ik zeker een externe dvdspeler nodig? Dat is een probleem. Die heb ik wel, maar nu dus net niet, en die krijg ik volgende week pas weer terug. En ik kan een dvd alleen lezen in mijn comp via de dvdbrander, dus dat gaat zeker niet dan?
XXX Morgan

dit lijkt me crossposting
hiero staat dezelfde vraag

Originally posted by flash-x
dit lijkt me crossposting
hiero staat dezelfde vraag

U heeft gelijk , 1 vraag is genoeg.