Help SOF - ontbrekende file!

vbimport

Is er iemand die mij kan helpen aan een van de map files uit SOF. Ik heb Sof een week geleden ergens gedownload en ben vol enthousiasme er aan begonnen echter nu na 8 uur spel blijkt dat een map file corrupt is.

Het gaat om de file Irq2b.bsp in de dir SOf\base\Maps. Bij mij is de 0k groot en dus crasht Sof daar.

Alvast bedankt!!!!!!!!!

Heeft niemand Soldier of Fortune of zijn er meer met hetzelfde probleem?

ik heb de originele versie ervan en die map die jij zegt is nergens te vinden hoor!

ik heb 'm hier wel maar is slechts 0 kb groot :-}
ik heb het spel wel nog niet gespeeld…

Ja die 0k kb file is het probleem. Het is 1 van de levels. Al de andere levels zijn 4-5mb.
Ik neem aan dat op het origineel de file ergens op de cd staat. Kun je dat nagaan en de file beschikbaar stellen (mail?). Kan ik in ieder geval weer verder met het spel.

Bedankt,
Screwie.

Er is toch wel iemand die mij aan deze file kan helpen.

Screwie

Sorry Screwdriver, maar het is zeker een geripte versie, want op de cd, en tussen de geïnstalleerde bestanden is dit bestand nergens te vinden, dus ik vrees het ergste voor je, dus misschien de volledige versie aankomen en je saved data kopieren.

[This message has been edited by gex (edited 09 May 2000).]

Ja, hij zal wel de PWZ rip hebben, daar zijn iets van 7 FixEs voor (Waaronder Level 2 FiX) bij de ISO (Duz de echte) zitten alle maps in dat grote .PAK bestand

Dat wordt duz warez sitez zoeken naar fixes (FiX 1 is het dacht ik…)

zeg screwdriver ik weet niet waar je woont maar bij mij kan je een orgineel copie kopen voor 15,- excl verzendkosten

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Screwdriver:
Ik heb Sof een week geleden ergens gedownload en ben vol enthousiasme er aan begonnen echter nu na 8 uur spel blijkt dat een map file corrupt is.<HR></BLOCKQUOTE>

Na Acht uur spelen??? wat ben jij voor’n gamer??? Ik had heel het spel de eerste keer in zes uur en 43 min. uitgespeeld op m e d i um ! ! ! !

Ja met “+set console 1” zeker!

Helaas!!! Ik zal es gaan zoeken naar die file. Hebben jullie voordat ik alle sites ga bekijken nog een suggestie waar ik de zoektocht kan beginnen?

Mazter,

Ik ben inderdaad niet echt een gamer, er zijn maar weinig spellen die ik leuk vindt om te doen en ook uit te spelen. Sof, kingpin en halflife zijn van die spellen die me dan wel boeien. Gelukkig kost het me dan veel tijd om zoiets uit te spelen dat geeft de SW makers de gelegenheid weer een nieuwe voor me te maken :wink:

Zover bedankt allemaal!!!

Screwie

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by TheNetMech:
Ja met “+set console 1” zeker!<HR></BLOCKQUOTE>

Flikker, ik zal je vertellen ik heb h’m vrijdag (de dag dat die uit was) gehaald en zaterdag ochtend (uur of 3) uitgespeeld.

Wou jij soms zeggen dat je zo’n kneus bent die het spel niet zonder codes kan uit spelen???

Als je regel matig spellen als unreal Tournament, Quake Arena speelt wou je dan zeggen dat dit moeilijk is???

Screwdriver, je hebt daar eigenlijk best gelijk in kopieren kost ook veel tijd

The MAzTER