HELP m'n CD rom + Brander zijn nu verwisselbare schijven

vbimport

Kan iemand me A.U.B helpen
m’n broertje heeft van m’n cd-rom speler en brander verwisselbare schijven gemaakt en ik weet niet hoe ik het terug moet zetten zou iemand mij misschien kunnen helpen
zonder cd rom en brander kan ik niks

alvast bedankt    Jeff

Je weet zeker niet hoe het gekomen is ofwel!? Zou makkelijk zijn!
Ik zou je aanraden eens de cdroms los te halen, dan booten, en weer afsluiten. CDroms er weer aan en weer booten! Kijken wat ie daarmee doet! :cool:

1. schop je broertje zo hard totdat ie zegt wat ie hep gedaan.
  2. follow wookie’s advice :slight_smile: Denk ook dat dat wel zal werken. Het kan geloof ik ook ergens bij eigenschappen bij dat apparaatbeheer in Windows maar weet niet zeker.

Grtz JP.
http://www.jpdesign.f2s.com

hehe enne bel alvast een ambulance

Misschien werkt dit: ga naar apparaatbeheer (Device Manager) en verwijder de CDRom en CDR apparaten. Nu opnieuw herstarten en dan vind hij ze opnieuw. Hopelijk nu weer als CDRom en CDR, maar zeker weet ik het niet, ik geloof dat ik het ook eens heb gehad alleen weet ik niet meer wat de oplossing was

kan iemand hem helpen als wat er tot nu toe is geantwoord
werkt niet

heb net een mail van hem ontvangen

ik weet het zelf ook niet hoe hij dit moet oplossen

ik ga er van uit dat we dit wel voor hem kunnen oplossen
zonder dat hij zijn harddisk hoeft te formateren

ALVASST BEDANKT ALLEMAAL\

GRT MIL@MIL
:rolleyes:

erm cd-rom enzo zijn toch verwisselbaar ? Alleen hd is toch non-removeable ? Anyway misschien windows er weer eens overheen zetten weining kans dat het help maar je weet maar nooit.

Ja, je broertje !!
Zou ik ook zeggen :slight_smile:

uhmmm geen idee, alles formateren en er weer alles opnieuw oppleuren

Maar als je nou je cdroms eruit haalt en opnieuw boot dan is je sysconfig aangepast toch?! En zie je dus niet meer je cdroms.
Als je dan je cdroms aansluit dan gaat win kijken wat je config is en ziet de cdroms weer en geeft ze letters enzo, maar bij het booten, zie je ze dan wel als cdroms of al als hd’s?!

En als je nou een cd erin doet en die drive benaderd, opent ie em dan wel gewoon? Dan lijkt het mij zo dat alleen je icoontje is veranderd in die van een HD! (daar is natuurlijk wel een oplossing voor te vinden!) :stuck_out_tongue:

EIGEN SCHULD!!!
Moet je maar geen TL cdz gebruiken :slight_smile:

Ik had het probleem dus ook gehad een tijd geleden, het is heel eenvoudig op te lossen door een bestandje op je schrijf terug te zetten dat verwijderd is.

Ik geloof dat het bestand ergens op de site van DivideZero te vinden is. anders wil ik het wel mailen.

het bestandje heet cd******.* (naam weet ik niet meer maar begint met cd. Het is tenslotte een halfjaar geleden dat ik het probleem had).

Je kan ook nog ff de search op dit forum proberen want dit is dus meer aan de orde geweest en ik had het bestand toen na iemand gemailt (weet niet meer wie).

Ik zit nu op school, ik zou zodra ik thuis ben nog een keer kijken of het al opgelost is anders mail ik het bestandje wel ff.

Greetz,
MAz

kijk ff of ze werken (een van de 2 files is het)

http://www.pyrodeathsquad.com/files/jayv.zip

Ik ben benieuwd! :stuck_out_tongue:

Werkt heus wel Wookie.

Originally posted by The MAzTER
Werkt heus wel Wookie.

We shall C! :stuck_out_tongue:

Maar ja… ik denk dat die gozer hem gesmeert is.

Originally posted by The MAzTER
Maar ja… ik denk dat die gozer hem gesmeert is.

Ja, 1 vraag gepost, kijken of wij wat wisten te verzinnen en pleitos! :frowning:

heb een mail van JAYV ontvangen hij komt zelf niet meer in het
cdfreaks forum kan niet meer inloggen

zijn password werkt niet meer

dus zal ik nu zijn vraag hier posten

hij heeft nog steeds het probleem en hij wil niet zijn harddisk
formatteren

zijn vraag is aan The MAzTER

hoe en waar op de schijf

waar moeten deze files in C: en dan in welke directory

en aan de rest weet iemand iets anders hoe dit moet

of weten jullie iets anders hoe we dit kunen oplossen

dit kunnen we toch wel voor hem oplossen cdfreakers

uit naam van JAYV alvast bedankt

GRT MIL@MIL (0@0)

Originally posted by mil
heb een mail van JAYV ontvangen hij komt zelf niet meer in het
cdfreaks forum kan niet meer inloggen
zijn password werkt niet meer

Kan ie nie ff een nwe account aanmaken dan?!
Maar vreemd dat het niet werkt zeg!

Als mijn oplossing nie werkt dan zou ik het echt nie weten! Lijkt mij een simpel iets, maar vanaf hier kan ik nie zoveel doen alleen instructies geven… net als alle anderen! :wink:

in de system32/drivers directory, maar ik heb wel win2k.

Ik zou is na kijke welke file het nu precies is. In iedergeval mist hij een file maar welke het was weet ik niet meer zeker.

Ik zou het ff nakijke, formateren hoeft iedergeval niet

Hoi,

Ik heb dit ook eens gehad en dat was m,n eigen schuld
er bestaat een vxd file als je die gebruikt in win me dan worden
je cdroms en branders vanzelf verwisselbare schijven kan
ook gebeuren in win98.

lees dit en zoek maar een naar deze vxd.
of je moet het prg niet gebruikt hebben maar ik zou toch
je windows maar eens goed na kijken staat hij erin dan verwijderen en die 2 filetjes uit de zip erin zetten.

LEES DIT

Use this alternate CDFS.VXD cd driver on Win9x to show Audio CD’s as WAV files IN THE FILE SYSTEM! This replacement driver shows WAV files in a variety of qualities. It works on any CD drive that Windows can support.

Then you can use your favorite MP3 Compressor program to read directly from the CD.

Never heard a skip or pop, unlike CDCopy or others…

Put it in your \Windows\System\IOSubSys directory, and reboot.

zoek bij je vxd file,s in windows en probeer het maar eens

SUC6:D :wink: