Help mij!

vbimport

Ik heb een probleem met mijn nieuwe pc. telkens als ik windows start loopt ie vast tijens het laten zien van en win98 opstartscherm. een paar dagen geleden liep die, vaak, pas in windows zelf vast nadat je er een tijd(je) mee had geklooid. Weet iemand hier enig idee op. 't is een nieuw systeem dat nu al zo’n 2 maanden staat te verstoffen!!!
de configuratie is als volgt:

• 300 watt voeding
  • asus K7V mobo
  • Athlon 750
  • 2 maal 128 mb sdram
  • pioneer 10x/40x dvd speler
  • etech isdn pci kaart
  • Western Digital 27,3 gb hd
  • SB Live Platinum
  • Win98 SE
  • Asus V6800 64 mb grafische kaart

Dit is een heel leuk systeem vandaar dat ik er na 2 maanden wel eens op wil spelen

jw

Probeer eerst eens windows te instaleren op een kaal systeem. Dus gooi de isdn-kaart, sound blaster en dergelijke eruit. Mocht de computer dan wel opstarten ga dan kaart voor kaart inbouwen. Windows vraagt nu automatisch om de drivers die bij de kaart geleverd worden en gebruikt dus niet de drivers van de windows cd-rom.

Haal je ISDN- en je soundkaart er eens uit. Denk wel dat die dan zal starten. Stop dan eerst terug je soundkaart in. Daarna je isdn.

Ik denk dat het aan je isdn-adapter ligt. Heb ik ook nog tegengekomen.

ik had dat eerst ook, me firewire poort had een conflict ofzo met …?..
ik heb gewoon die firewire poort afgesloten das nu altijd nog zo en hij loopt goed

Probeer eerst eenz Windoze Veilige modus te startu (F8 tijdenz bootu, en dan optie 3)
Alz dat werkt… ff alle kaarten eruit gooie…dan normale modus startu…
werkt dat ook nie…
zou 't best eenz kunne dat je Moederbord conflictu met je videokaart geeft ofzo.
Prob. dan eenz de detonator (www.nvidia.com) driverz te install.

succes,
Viper®

http://viper-server.com
“UNIX is like Lego - you can build anything with it.
Windows is like Duplo, it looks nice, but for all practical
purposes, it is !@#$%^&() useless!
But I use it anyway, 'cauze it’s !@#$%^&
() easy,
and I’m a lazy asshole!”

thx viper, maar wat doet de detonator btw?

jw