Help Me!

vbimport

Ik heb een probleem met het ophalen van mijn email…

ik kan namelijk niet connecten naar mijn pop3.xxxx.nl
in outlook geeft hij de volgende fout:

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: ‘@Home mail’, Server: ‘mail’, Protocol: POP3, Reactie van server: ‘-ERR mail storage services unavailable, wait a few minutes and try again.’, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Aan de instellingen van outlook ligt het niet. Het ligt ook niet aan outlook want pegasus en incredimail hebben allemaal hetzelfde probleem: hij kan de mail niet ophalen.

Op andere PC’s werkt het wel gewoon. ZiSE heeft het net op zijn PC geprobeerd via outlook en die kan de mail prima ophalen.

Het ligt niet aan @home (mijn kabelmaatschappij) want als ik inbel via Zonnet werkt het nog niet.

Het ligt niet aan de ISP want ik kan mijn mail wel gewoon lezen via web-mail.

Het lijkt wel alsof de pop3.horizon.nl server als het ware geblokkeerd is voor gebruik in windows2000… (als in host.deny ofzo)

iemand een idee??
(behalve windows opnieuw installen ofzo)

Dit betekent dat je een mail hebt gestuurd naar een fout adres.

Windows slaat de boodschap op en bewaard die voor je, het probleem is dat je bij elke
nieuwe start van je Outlook een foutmelding krijgt omdat hij dat blijft wegsturen!

Oplossing:
Open de map Windows
Open de map Applications data
Open de map Identities
Open nu de map met een groot raar getal.
Je ziet nu al je inbox, outbox etc.
Als je Postout nu verwijdert ben je waarschijnlijk van je probleem af.
(dit kan probleemloos, windows maakt gewoon een nieuwe aan)

See you…

Probeer eens Outlook van Office 2k… met dezelfde settings dan…

Heb je al geprobeerd die email software opnieuw te installen?!

Ik heb het zelfde probleem, alleen heel makelijk opgelost.

Ik zat dus bij het net en kon geen mail versturen, gebruik nu zonnet en no problemos.

Dus het zou waarschijnlijk wel aan @home liggen.

Dus tijd om je modempje weer uit de kast te halen :slight_smile:

(oplossing is ook als je zelf een web mail pagina maak [dit kan als het JMail component op de server is geinstalleerd])

Maar ja…

Helaas werkt allemaal niet…

ik had ook de verkeerde fout melding in mijn posting gezet:

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: ‘pop3.horizon.nl’, Server: ‘pop3.horizon.nl’, Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

dit is hem dus…

outlook 2k van office heb ik al geprobeerd werkt niet.

ik vraag me of hoe je outlook express in w2k opnieuw installed aangezien die standaard erin zit… (zie nix bij software in config scherm staan)

Originally posted by MP|3
ik vraag me of hoe je outlook express in w2k opnieuw installed aangezien die standaard erin zit… (zie nix bij software in config scherm staan)

Software, Windows setup

Aangezien het een onderdeel van Windows is zou je het daar moeten kunnen deinstalleren en vervolgens weer moeten kunnen installeren.

Beveiligde wachtwoordverificatie aanstaan terwijl dit uit moet staan?

Op een of andere manier lijkt er een soort time out te ontstaan…heb zoiets nog niet meegemaakt.

Heb je je netwerkverbinding al opnieuw geinstalleerd, dat zou ook nog eens kunnen helpen?

Originally posted by Da_Taxman
[B]
Software, Windows setup

Aangezien het een onderdeel van Windows is zou je het daar moeten kunnen deinstalleren en vervolgens weer moeten kunnen installeren. [/B]

Nope, zo dom ben ik niet… (dacht ik :slight_smile: )

[B]

Beveiligde wachtwoordverificatie aanstaan terwijl dit uit moet staan? [/B]

Nope.

[B]

Op een of andere manier lijkt er een soort time out te ontstaan…heb zoiets nog niet meegemaakt. [/B]

Tja… oplossing?? :slight_smile:

[B]

Heb je je netwerkverbinding al opnieuw geinstalleerd, dat zou ook nog eens kunnen helpen? [/B]

Mjah valt te proberen he… zal ik eens doen! thx