Help Me , Aub?

vbimport

Dag allemaal,

Ik ben 3 partitions kwijt ( E,F,G ) na gebruikt van Norton Systeem en ik kan deze partitions ook niet meer terug halen . Ik ben nu teneinderaad . Wie kun me helpen , aub ??? BvD.
met vriendelijk groeten,

Als je ze echt kwijt bent rest je nix dan het herpatitioneren van de vrije schijfruimte. Mijn tip: gebruik hiervoor Partition magic. Dit is snel en simpel en werkt zeer goed…

Kijk eens wat er met die partities gebeurt is dan! Met Fdisk ofzo en dan kijken wat je partitiegegevens zijn!

Gebruik hiervoor Partition Magic. Die is denk ik het beste voor deze problemen.

Maar als je ze in Win nie meer ziet… zou je ze dan wel in Partition Magic zien dan!?
Je kan ook proberen met SiSoft Sandra anders! (PM is beter ja! :stuck_out_tongue: )

met easy recovery 5 kan je je gegevens nog altijd terugvinden en naar een andere plaats kopiëren

greetz
scooby2

:confused: Norton Ohh Ohh!!! :confused:

Je kunt het beter beschrijven als het problemen programma eerste klas!!

Het is btw handiger om in je topic-subject zegt waar het om gaat! Nu al 2 topics van “help mij”. :stuck_out_tongue:

was na gebruik van partition magic een stuk van mijn harde schijf heb het toen gewoon weer met partition magic kunnen reparen

Dus alles weer goed?!

Originally posted by Wookie
Dus alles weer goed?!

yep was vergeten een stukje harde schijf bij de partitie te voegen dat zag partition magic en heeft hem weer bijgevoegd

Keej dan!!! :wink: