Help me aub met een proxy probleempje

vbimport

Via http surfen, heb ik een proxy-server. Deze werkt goed laat iedere site niet m’n eigen ip zien, maar die van de proxy-server.

Als ik nu een pub wil bouwen en ik log in ergens op een server. Dan laat ie gewoon mijn eigen ip zien. Nu wil ik daar graag ook het ip van de proxy hebben, anders wordt ik van @home afgegooid wegens uploaden bij iemand anders op zijn harddisk. Zeg nu niet, ze geven eerst een waarschuwing, want ik heb al 2 gele kaarten, en bij de volgende overtreding lig ik eruit.

Dus help me hoe ik moet instellen dat het ook met het ftp gedoe lukt.

Alvast Bedankt

Volgens mij is het niet mogelijk om bij het inloggen op een andere server je eigen IP via een Proxy te verbergen.

Dit zou anders zijn als je inlogt op een andere server en je vanaf die server gaat scannen en in gaat loggen.

Om een vergelijk te geven:
Als ik via proxy inlog op IRC, telnet of FTP, dan verschijnt toch mijn eigen IP op het scherm. Als ik eerst via Telnet inlog op een andere server en vandaaruit weer telnet opstart om in te loggen op andere server, dan verschijnt het IP van de server waar ik in eerste instantie inlog (heb deze truc vaak toegepast om te kunnen MUDden met multiple characters terwijl dit eigenlijk niet toegestaan was).

Zeg nu niet, ze geven eerst een waarschuwing, want ik heb al 2 gele kaarten, en bij de volgende overtreding lig ik eruit.

lol geven die gasten gele kaarten, maar 2 gele is toch rood?

Je moet wel een anonymous proxy gebruiken.

je kan een shell account aanvragen. bijvoorbeeld op
www.hobbiton.org dan kan je vanaf daar telnetten en dan krijgt athome alleen het ip van die shellaccount door!

of zoek een scanner (die zijn er maar weet niet waar) die zoekt naar slecht geconfigureerde wingates zodat je er vanbuiten in kan komen en gebruik zo’n proxy!

oh ja en koop een boek van TCP/IP dan hoef je dit niet te vragen!

Originally posted by Sublime
[B]

lol geven die gasten gele kaarten, maar 2 gele is toch rood?

Je moet wel een anonymous proxy gebruiken. [/B]

Weet ik, maar omdat ftp-scannen (laatste overtreding) toch een beetje te soft was.

Ik heb trouwens de manier van het shellaccount.

Eigenlijk zoek ik naar een anonieme proxy…iemand enig idee war ik er een kan vinden?

Het is wat drcrash zegt. Gebruik een wingate. Als je met grim’s ping gescant hebt dan moet je gewoon effe de gelogde wingate engines testen voor werkende die anonymous access toestaan en tevens snel en stabiel zijn. Snelle anonymous (socks) proxys zul je toch echt zelf moeten scannen.
En het instellen van een wingate in flashfxp of smartftp lijkt mij dat je dat zelf wel kunt(user@host:21).

Hoe zie je nu welk IP de server herkent als je bent ingelogd?

Volgens de check op
www.multiproxy.org/env_check.htm surf ik anoniem, maar het is wel lekker om te weten of dat ook bij de pubbies werkt.

Tx