Help last van een stalker

vbimport

help

jongens wat moet ik doen ik zit met hotmail
ik heb mijn eigen email adres en iemand zit mij heleboel emails te sturen en der zitten zu al ruim 2868 emails in en wat kan ik daar aan doen want ik kan ze niet weghalen want mijn 56K modemkan het gewoon niet binnenhalen

Wie kan me helpen

greetz stratenboek

bij hotmail heb je de optie block sender…
dit is heel eenvoudig en reuze handig…
gewoon 1 meeltje van die gast aanklikken en boven
naast delete op block sender klikken en je hebt er nooit meer last van…

gewoon blokken dan komen al zijn e-mails niet meer in je inbox
:cool:

gaat nie want hij gebruikt steeds een andere email adres

Misschien een nieuwe email adres. OF er een paar terug sturen maar dat zal wel geen zin hebben aangezien hij steeds tijdelijke email adressen gebruikt.

Of je gebruikt inbox protector die functie staat ergens in dat menuutje van hotmail maar of dat veel zin heeft. Want wil je dat een beetje goed doen dan krijg je nog alleen mail van mensen die jij in je adres boek hebt staan.

geef me dan zijn mailadres en dan bom ik hem wel ff terug…

HIHI:)

wat staat er in die mails eigenlijk?

Greeetz NIlis

Nogal zinloos om hem terug te mailbomben eh als ie constant andere adressen gebruikt.

De beste maar ook meest omslachtige manier is de wijze van selectie. Even een korte uitleg : je neemt een nieuwe account, maar laat dat aan niemand weten. Dan begin je stelselmatig 1 voor 1 je contacten toe te voegen en hen via je nieuwe adres mails te sturen. Wacht minstens een dag voor je een nieuwe contact toevoegt. Zo kom je misschien te weten wie van je contacten je zit lastig te vallen… en anders ben je misschien van hem af.

Het is het proberen waard … succes

Check IP, als ie kabel hebt heeft ie een vast IP dus… en PM die maar naar mij :slight_smile:

Je kan in hotmail ook filters instellen.

Die mailbom mailtjes komen dan wel van verschillende adressen, maar je kan ook filteren op subject op tekst in het berich, dat zal bij al die mailtjes vast wel overeenkomen, dus dat kun je filteren, zodat die mails gelijk verwijderd worden automatisch.

Je hebt dit adres toch nie bij allerlei sites waar ze erom vroegen ingevult toch?! Anders is het gewoon reclame!! :wink:

ok ik zal eens op school proberen in teloggen en dan maar filters gana toevoegen ik ben er wel achter gekomen wie het is icq nummer en welk programma die heeft en welke mail bom programma die gebruikt maar het heeft volgens mij geen zin om terug gaan bommen.

greetz stratenboek

check zijn IP
Maak screenshots enzo en stap naar zijn provider
Of je maakt ff een nieuw email adresje aan

Originally posted by cartman_cdz
check zijn IP
Maak screenshots enzo en stap naar zijn provider
Of je maakt ff een nieuw email adresje aan

Hoe kun je screenshots maken???

Met de knop printscreen op je tb of gebruik het progje Screengrab!

Geef je paswoord maar.

Screenshots gaan het makkelijkst met:
ALT + Printscreen

En dan een fotoprogramma openen (of gewoon in Word desnoods) en dan CTRL + V clicken

Voila, je screenshot! Nergens voor nodig om een programma te installeren…

Jawel je moet Word dan installeren :slight_smile:
Paint kan ook, en het is gratis ook :smiley:

Originally posted by RMX
Jawel je moet Word dan installeren :slight_smile:
Paint kan ook, en het is gratis ook :smiley:

Gratis?! Niks is gratis hoor!!
Paint opstarten alleen al kost cpu kracht dat aangeleverd word door je voeding en stroom kost nog steeds geld! :stuck_out_tongue: haha! :stuck_out_tongue: