Help K7T266 video probleem

Hoi,

Ik heb een probleeeeem :sad:
Ok ik heb het K7T266 pro2 RU moederbord gekocht en is al eens eerder gebruikt.
Ik heb een hem in mn pc geplaatst zoals het hoort en heb een eigen video kaart van creavtive (die werkte op mijn andere pc).
Het probleem begon al zodra ik de voeding aan deed begon die al met alles erop en dr aan zonder dat ik de aan knop had aangeraakt en het stomme was ik had geen beeld.
Ik heb wat zitten friemelen en heb dat verholpen maar nu zit ik nog met het probleem dta ik geen beeld heb.
Het beeld scherm wordt gedetecteerd maar gebeurt niks.
Ik heb al een PCI video kaart geprobeert maar dat hielp niks.
Ik vroeg me af of jullie wat meer weten want ik kom er niet meer uit.
WORDT ER GEK VAN :a
Reageer hier ajb snel op het scheeld me heeeeeel veeeel tijd en moeite om een ander moederbord te zoeken want het duurde een maand totdat ik iemand te pakken kreeg voor een nieuwe.
(en waarom had ik een nieuwe nodig? mijn oude moederbord kon mijn wanadoo adsl aan en moesten we zoeken voor een nieuwe)
Alvast bedankt

Ph@nte$^^

Moederborden met deze chipset gaan kapot als je er een oude 3 Volt AGP videokaart insteekt. Jammer, maar de kans bestaat dat dit gebeurd is.

OK dat is wel heel vreemd… :frowning:
Nou ik heb nog een probleem ik heb mn oude moederbord erin terug gezet en nu als ik Call Of Duty 2 opstart valt die uit zonder dat die iets weer geeft :sad:

Je processor en/of geheugen kunnen ook schade genomen hebben in het avontuur met de K7T266. Kan verder aan van alles liggen, een slechte voeding of videodrivers bv.

Dat zal ff lkkr worden ik heb net een mooie pc met prima beeldscherm en goede geluidskart en videokaar ik kan eindelijk wat beter spellen spelen en dan heb ik dat weer GVD ik wordt er af en toe zo moe van… :sad: