Help in windows

vbimport

ik moet ‘string value’ normaal gezien moeten tegenkomen wanneer ik klik met m’n rechtermuisknop (op desktop) en dan op ‘nieuw’ klik, hierna verschijnt er een tekstvlakje en daar zou ‘string value’ moeten instaan.
Dit is echter niet het geval!!! Hoe krijg ik ‘string value’ hierin???

Alvast bedankt!!!

Ik weet niet echt waar je het over hebt… maar het is wel duidelijk een softwarevraag… dus gaattie naar de softwarevragen… :wink:

ook ik snap niet waar je het over hebt…
ik heb nog nooit string vallue gezien bij het rechtsklikken,
komt dus duidelijk van een of ander programma.

Originally posted by xian
ook ik snap niet waar je het over hebt…
ik heb nog nooit string vallue gezien bij het rechtsklikken,
komt dus duidelijk van een of ander programma.

Misschien bedoelt hij string value wel als variabele…?

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Misschien bedoelt hij string value wel als variabele…? [/B]

zou kunnen meer uitleg aub…

Originally posted by xian
[B]

zou kunnen meer uitleg aub… [/B]

Nou als je op nieuw drukt krijg je altijd een waslijst met opties (txt, bmp, wav etc etc)… misschien dat hij “string value” voor zo’n text gebruikt zoals Kladblok textbestand enzow…

‘string value’ krijg je in je register als je met je rechtermuisknop via nieuw gaat, ned: tekenreekswaarde.
Hiermee kan je in windows een beetje prutsen, windows gebruiken zoals het nooit wordt gebruikt!!!

Je bedoelt windows gebruiken zoals het nooit de bedoeling was om gebruikt te worden.

inderdaad.
Maar hier is een truck dat niet werkt bij mij, je moet w98 hebben;
uitvoeren: regedit.exe
=>hkey_current_user\software\microsoft\windows\current version\policies\explorer

in het rechtse venster rechtermuisklik
ieuw ekenreekswaarde (=string value)
naam=NoCloseKey, dan rechtermuisklik op NoCloseKey en select wijzigen, vul 1 in als waarde.

Normaal zou je nu niet meer gewoon kunnen afsluiten, maar dit lukt niet bij mij!!
Om het ongedaan te maken, gewoon verwijderen of waarde op 0 zetten:confused: