Help, Ik mag geen cd's bestellen via het net

vbimport

Laat het opsturen naar een vriend, of ga op je eigen wonen .

Mijn pa verbiedt me cd’s te bestellen via het net . Heeft er iemand goede argumenten om er wel te bestellen want hoe moet ik anders aan warezcd’s geraken?

Gewoon bestellen en laten afleveren bij een vriend ofzo

zelf cd’s gaan branden en je pa mee laten delen in de winst, dan draait ie wel bij

Je kunt ook zeggen tegen je ouders dat als je ze origineel moet kopen je heeeeel veel geld kwijt bent en dat je tot je 80e thuis blijft wonen

gewoon luisteren naar pa. Pa weet het beter.

ik neem aan dat je nog thuis woont omdat je ze niet mag kopen!! Nou kijk is op school daar kan ik veel meer en goedkoper krijgen…gewoon lenen en fikken ofzo

Ik weet niet hoor…maar zou het heel toevallig kunnen zijn dat je pa een baan heeft ? Zoja dan is het als het goed is, bij de meeste banen, overdag niet thuis is en als je dan gewoon de envelop van de deurmat haalt voordat je pa thuiskomt is er toch nix aan de hand.Of heeft je pa soms geen baan, issie misschien zelf een dealer ?? Dan zou je gratis cd’s van je pa kunnen krijgen…nog mooier

bestel een audio of pc cd die hij mooi vind…

Madmax

en ik maar denken dat ik de amazing duke was…

Maar zou mijn pa zich dan niet afvragen waar ik die cd’s haal. En zeg niet van op school want hij weet ook wel dat warezcd’s niet zo gemakkelijk te vinden zijn.

Umm, postbus…

zet een mes tegen je vaders keel en zeg:GOVERDOMME PA IK WIL CD’S BESTELLEN JA!!!
en dan zal het best mogen.

Heb ik nog 1 vraagje:

hoe oud ben je?

een jaar of 11?

wacht 10 jaar en kom dan nog maar eens terug…

hoe komt hij er nou achter dat je cd’s besteld.
En als hij z’on pakketje ziet en vraagt wat het is zeg je gewoon, das iets van school ofzo

tja maar als er iedere dag pakketjes van school binnen komen dan is dat misschien een beetje vreemd?

Ik zit hier dus op mijn ‘duistere’ zolderkamertje lekker cd’tjes te bakken enzo…
Af en toe komt er een doos met lege cd-r’s binnen, af en toe een envelopje met cd’tjes, wat mijn pa er van zegt???
‘Als er politie is stuur ik ze wel door naar zolder’

ja ik bedoel maar, cd’s fikken is toch niet erg, sterker nog, je bent het bijna verplicht !! je betaalt je blauw aan legale software !! of niet !?..

mazzel… branden hoort erbij…

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by FLipX:
[b]Heb ik nog 1 vraagje:

hoe oud ben je?

een jaar of 11?
[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Ik ben 16

hoe voelt dat ?? lekker !?? mooi zo, houwe zo !!