Help henk bouvrie weer lopen

vbimport

daarvoor kreeg ik deze link binnen gemailt grote voetbal veiling als je op een van de spullen bied help je henk bouvrie z’n operatie te betalen. ik heb zelf op het t’shirt va boudewijnzenden geboden meer informatie klik je gewoon op de link.

Ik vind dat wel een goed initiatief. Ik denk alleen niet dat hij er veel mee opschiet. Zo’n operatie kost volgens mij al snel een paar ton en dan schiet je met een paar duizend gulden ook niets op.

Het was volgens mij beter geweest als die zoch goed had verzekerd, maar ik weet ook niet of er verzekeringen zijn die uberhaupt zulke bedragen betalen voor operaties

Originally posted by Pyromaniac
[B]Ik vind dat wel een goed inititief. Ik denk alleen niet dat hij er veel mee opschiet. Zo’n operatie kost volgens mij al snel een paar ton en dan schiet je met een paar duizend gulden ook niets op.

Het was volgens mij beter geweest als die zoch goed had verzekerd, maar ik weet ook niet of er verzekeringen zijn die uberhaupt zulke bedragen betalen voor operaties [/B]

alle beedtjes helpen lijkt mij

mijn ploegen zijn der bij Anderlecht, psv en schalke niet duur, maybe…
waarom ook geen gesigneerde cdfreaks shirts ?
die moeten toch wel wat opbrengen
of een gesigneerd cum-a-lot t-shirt met een authentieke vlekken derop ?
Krijg ze der toch niet meer uit.

Originally posted by cum-a-lot
mijn ploegen zijn der bij Anderlecht, psv en schalke niet duur, maybe…
waarom ook geen gesigneerde cdfreaks shirts ?
die moeten toch wel wat opbrengen
of een gesigneerd cum-a-lot t-shirt met een authentieke vlekken derop ?
Krijg ze der toch niet meer uit.

wat voor vlekken

sperma vlekken denk ik. Gebruik dan de wasmiddel van Lewinsky daar krijg je alles mee der uit.

Maar het gebeurt vaak dat er oplichters zijn. zeker met dit soort dingen. En wie is Henk Bouvrie?

nahja veel suc6. en Beterschap

Originally posted by Totibbs
[B]sperma vlekken denk ik. Gebruik dan de wasmiddel van Lewinsky daar krijg je alles mee der uit.

Maar het gebeurt vaak dat er oplichters zijn. zeker met dit soort dingen. En wie is Henk Bouvrie?

nahja veel suc6. en Beterschap [/B]

henk bouvrie is de man in de rolstoel op de foto

Originally posted by flits

henk bouvrie is de man in de rolstoel op de foto

Welke foto?

is het een foetballer?

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Welke foto?

is het een foetballer? [/B]

deze foto

en nee het is geen voetballer:confused:

aha nu zie ik de foto ook

hoe ist die der eigenlijk in terecht gekomen ??

De voetbalveiling wordt georganiseerd door de Stichting Help Henk. Tien jaar geleden kwam Maastrichtenaar Henk Bouvrie ten val. Sindsdien heeft hij enorme pijnklachten en kan hij niet meer lopen. Door een aantal operaties in Amerika te ondergaan zal Henk weer bijna als vanouds kunnen functioneren. Helaas worden deze operaties niet door Nederlandse zorgverzekeraars vergoed: de operaties vinden in Amerika plaats en heeft volgens de verzekeraars ‘geen bewezen effect’. De praktijk wijst echter anders uit. Veel patiënten zijn na een aantal operaties verlost van hun pijnklachten en kunnen weer lopen. Dat wil Henk natuurlijk ook!
De operatie kost zo’n 160.000 gulden. De Stichting Help Henk hoopt dan ook veel geld op te halen met deze veiling: Bied gul! Naast een bod uitbrengen op een kavel hieronder kun je ook geld doneren aan Giro 123 Maastricht.
ik hoop dat hier mee een aantal vragen mee zijn beantwoord

Het zijn ook altijd weer de Maastrichtenaren die zeuren he :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Het zijn ook altijd weer de Maastrichtenaren die zeuren he :slight_smile:

er moet toch iemand zijn die zeurt

de veiling is vanmiddag om 4 uur afgekopen dus wie nog wil bieden

de voetbal veilibg is afgelopen dus ik neem aan deze topic dan ook wel dicht kan