Help! Help! Bios ----> Help Snel!

hoihoi,

Ik heb vanavond nog een fototje van het bios nodig (screenshot, of plaatje van de chip zelf)

Ik heb het nodig voor een werkstuk dat ik morgen in moet leveren, en kan zelf geen plaatje vinden!

PLZ. help! zo snel mogelijk!

Alvast bedankt@!

Deze

Groetjes:D

PS

Volgende keer je huiswerk eerder in orde maken;)

FANTASTISCH!

dank je wel!

redder in nood!

( ik had een beetje weinig tekst, en wil het wat opvullen met plaatjes! —> deze zijn perfect!)

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

kijk es aan jonge
de bios in heerenveen :D:D:D

Originally posted by cartman_cdz
[B]kijk es aan jonge
de bios in heerenveen :D:D:D

[/B]

:smiley: LOL :smiley:

HAHA!

Humor is hier ook te vinden!

:slight_smile:

Ik dacht ook dat hij de biosscoop bedoelde.
Toen ik las zoiets van:’‘Een plaatje of screenshot van de chip zelf’’
Snapte ik er nix meer van. De Biosscoop is een gebouw, niet een chip!

ja, het had misschien wat duidelijker gekunt, maar ik nam aan dat iedereen die hier post kennis over/van computers met elkaar deelt en dat dus iedereen wel zou weten wat ik bedoel!

—> Bios: Basic input/output system <----

jaja dat weet ik ook wel :stuck_out_tongue: maar ik had net een CKV verslag gemaakt over een film die ik in de ‘‘bios’’ heb gezien. Dus mijn hoofd stond niet echt naar de computer ‘‘bios’’. Had ik echter net mijn kast opengemaakt of zo dan had ik misschien wel meteen geweten dat je de comuter-bios bedoelde.

Toen jij je vraag stelde was jouw hoofd (waarschijnlijk;)) gericht op de comuter-bios en dacht je helemaal niet aan de bioscoop.

Geeft niet. Klein foutje kan gebeuren, en je hebt wat je wilde hebben.

He totibbs, je moet die grijze massa in je harses leren "“Multi Tasken” :stuck_out_tongue:

Originally posted by Sorcerer
He totibbs, je moet die grijze massa in je harses leren "“Multi Tasken” :stuck_out_tongue:

L:)L :smiley:

Multi Tasken

hehe zeg ik ook altijd tegen een leraar als ik een proefwerk aan het maken ben, met mijn boek erbij :slight_smile: