Help Hd Probleem

vbimport

ik heb namelijk 2 Hd’s zitten en als mijn computer opstart en hij leest zijn RAM daarna toont hij dan wat er allemaal inzit he cdrom enzo, bij mijn tweede harde schijf toont hij allemaal rare tekens, kan mij iemand vertelen wat er aan de hand is of hij kapot zou zijn of nie

dank bij voorbaad:confused:

Hmmmm raar probleem… lijkt me een probleem met de controller op je HDD. Zit de kabel er goed op?

't kan flatkabelbreuk zijn; meestal 1 of 40
al andere kabel geprobeerd?

hij heeft gewerkt hoor en vandaag (dinsdag) verander ik van kast en hij begint raar te doen ik kon er nog even op en dan waren de folders ook al met rare tekens ik deed mijn computer uit en dan begon het probleem

Virus misschien?
roep ook maar wat hoor…

Als het bij het opstarten al niet werkt dan is het over het algemeen een hardware probleem. Als je niet in de kast veranderd hebt (iets ingebouwd of verwijderd) dan is er waarschijnlijk sprake van een defect van het een of ander.

Rare tekens lijken me haast iets met de BIOS…

het probleem met die rare tekens is opgelost, ik heb de kabels in de computer eens uitgetrokken in weer in gestokken, maar kan hem nu nie gebruiken in windows, in het begin herkend hij hem wel weer:rolleyes:

Dan zou ik zeggen: red er wat er te redden valt (kopieer met DOS alles van je C naar je D -indien je die hebt-) en formatteer je C ff…

Kortsluiting tussen je kast en je mobo?!