Help en zoek Josephine

vbimport

Nog geen spoor van
vermiste Josephine

AMSTERDAM - De groots opgezette Noorse zoekactie naar de 18-jarige Nederlandse Josephine Grubben heeft vooralsnog geen resultaten opgeleverd. Josephine, die in verband met een uitwisselingsprogramma in het Noorse hotel Utsikten in de toeristische plaats Geiranger werkte, wordt sinds afgelopen donderdag vermist.

Na een oproep van Hans Brouwer, de zwager van Josephine en een van de familieleden die zich op dit moment in Geiranger bevindt, zijn gisteren 160 Noorse vrijwilligers uit de wijde omtrek toegestroomd om te helpen met zoeken. "Mensen hebben vrij genomen van hun werk om hier naar toe te komen", vertelt Brouwer, die zich heeft opgeworpen om de vele Noorse journalisten te woord te staan. De vader, broer en vriend van Josephine nemen op hun beurt deel aan de zoektocht.

De Noorse autoriteiten stellen alles in werking om het gebied uit te kammen. Behalve reddingswerkers en vrijwilligers van het Rode Kruis zijn helikopterpiloten en bergbeklimmers ingezet om de meest onherbergzame delen af te zoeken.

Voetsporen in een laagje sneeuw in de omgeving werden vandaag onderzocht, maar hebben vooralsnog geen verdere aanwijzingen gegeven.

Speurhonden worden 's nachts ingezet aangezien de windstilte het reukvermogen versterkt. "We blijven hopen", zegt Brouwer, die het voorbeeld aanhaalt van de 19-jarige Inghild Hestholm. Deze Noorse vrouw raakte in oktober 1998 gewond tijdens een bergwandeling en lag zes dagen en nachten in een afgelegen gebied om vervolgens toch te worden gered.

Denk dat je er beter aan doet om deze in het Engels te vertalen en in de ‘Living room’ te plaatsen.

Voor mensen flauw gaan reageren, dit is dus wel serieus!

Mijn engels is niet zo goed, dus ga het niet proberen, maar als er iemand een handje wil helpen…

Originally posted by Da_Taxman
Voor mensen flauw gaan reageren, dit is dus wel serieus!

:o ik heb mijn lesje wel geleerd hoor…

ik vind het erg naar voor de nabestaanden. Hopelijk wordt ze spoeidg gevonden…

Lindows: je hoeft niet het hele bericht te vertalen. Alleen dat ze wordt vermist. toch?

kan er zo uitzien:

Girl is missing

this girl is missing since Thursday.

She is in Norweign. In the city of Geiranger. The hotel where she works is Utsikten.

If you have a clue, know what to do.

Ik vind het natuurlijk wel heel vervelend enzow, maar ik zie het nut er niet van in om dit hier te posten…:confused:

Originally posted by Murphy23x
Ik vind het natuurlijk wel heel vervelend enzow, maar ik zie het nut er niet van in om dit hier te posten…:confused:

Tja, direct zie het nut ervan ook niet in, maar onder het motto “niet geschoten is altijd mis” kan ik er goed inkomen!

Het kan immers nooit kwaad!

Originally posted by Totibbs
[B]

:o ik heb mijn lesje wel geleerd hoor…

[/B]

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

[B]

:o ik heb mijn lesje wel geleerd hoor…[/B]

Heb ik wat gemist tijdens mijn korte afwezigheid…???:wink:

Deze Topic kan ook gesloten worden :’(

ze is gevonden voor de gene die het nog niet wisten :’(

Originally posted by Murphy23x
[B]Deze Topic kan ook gesloten worden :’(

ze is gevonden voor de gene die het nog niet wisten :’( [/B]

Kan ik uit je mislukte trieste emoticons (van welk forum zijn die :’( toch afkomstig?) afleiden dat ze niet in een al te beste staat terug gevonden is?

jah ze is dood gevonden :frowning: gevallen iets van 200 meter

Originally posted by NightForce
jah ze is dood gevonden :frowning: gevallen iets van 200 meter

Wij kregen de melding gisteren laat in de namiddag binnen op ons kantoor. Je gaat er normaal gesproken niet van uit dat mensen komen te overlijden, de meeste mensen komen immers binnen enkele dagen terug.

Voor zover nu bekend is, is het een ongeluk en is er geen opzet of kwade wil van toepassing.

:cop:

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

Heb ik wat gemist tijdens mijn korte afwezigheid…???:wink: [/B]

over een kind in Eindhoven dat is vermist. Een neef van iemand. Ik had even tevoren 3x op het nieuws gezien dat er een kind van 10 is gevonden. Maar die was al heel erg lang dood. Voor de kerk op een plein. Ook in Eindhoven.

Ik had de link gelegd. En dat was me niet in dank afgenomen. Niet helemaal tenmisnte. Komt ook omdat het de 1e reply was op het nare bericht.
Was het de 100e, was het misschien iets gepaster (nog steeds niet, maar wel iets meer). Als 1e replyer heb je je toch aan het topic te houden. en serieus te blijven. en geen “grapjes” te maken of “links” te leggen.
dat heb je dus ongeveer gemist.

…knip…
dat heb je dus ongeveer gemist.

achzow… Overigens zijn de laaste replies vaak het leukst… Majah, das mijn mening. :bigsmile: