Help ! ben gebanned bij Napster

vbimport

Als ik Napster opstart krijg ik deze melding: You are banned from this server

Wat nu ?? is er een crack of kan je iets in de regedit veranderen ???

wie weet hoe ik er weer in napster kom ??

Alvast bedankt

MLM

Napster verwijderen en opnieuw registreren met nieuwe naam.
Zorg wel dat Metalica, Dr Dre, Eminem (en ik geloof ook Madonna) MP3tjes van je harde schijf zijn.

Gebruik de zoekfunctie van dit forum (rechtsboven) om naar andere topics te zoeken, dit is al een paar keer behandeld.

Da_Taxman

bij mij doet hij het nu ook niet meer en die files staan NIET op mijn HD
als ik opnieuw probeer te installeren krijg ik niet eens de kans een andere naam te kiezen, ik krijg steeds de melding server not found en dat was het dan

Ok, heb zelf even gezocht voor jullie:

http://www.cdfreaks.com/main/main/news.php3?ID=340 (nieuws van 12 mei jongstleden)

Da_Taxman

en het is mijn eige schuld als ik niet duidelijk genoeg ben.
heb alles gedel. in regedit, heb ook naphack 2* gerunt gereste, comp. uit.
en niks helpt, wat nu ?

Thanks Da_Taxman
hij doet het weer

en portje ik had het zelfde probleem heb het heel veel keer achterelkaar gedaan toen deed ie het !!! (mischien dat computeren reseten ook helpt)

Voila, zal em ff hier neerpoten. Hij werkt wel degelijk, dus succes

I did it! Here’s how to unban yourself while still using Beta 6!

1. You’ll probably need to create a new account, so click on Start, Run, type in regedit.

2. Navigate to this key: HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Napster. On the right side of the window after you click on the Napster folder, delete the key that says “CurrentUser”. Also delete any folders below the Napster folder. (i.e. click on the plus sign and remove all those folders that have usernames.)

3. Now do a search (ctl-f) for these things one at a time:
    35D38C13-1434-AB7E-003483943341AA
    A1AD8C13-1383-5343-DCC38E43FF0AAE
    CAD8C813-1F34-1B3E-00CEAE43FF0AAD

Delete every instance that you find of these keys. Hit F3 to continue searching. There are about 3 or 4 instances of each of these keys.

1. Reboot your system. (just in case.)

This procedure worked great for me, and I hope it works on other systems as well.

forum.napster.com/ubb/For...02868.html

Download,de napigator op www.napigator.com en ge kunt terug muziek downen zoveel ge wilt!

jep er = een soort patch kweet nie meer waar je die kan downloaden dus neem anders ff contact op met mijn icq nr71675843

Of probeer gewoon naphack
wie het moet hebben, mail me maar

check out http://david.weekly.org/code/napster-metallica.php3