Hellup, moet m'n licentie van office xp verlengen

vbimport

M’n office xp is aan het zeuren dat ik m’n licentie moet verlengen. zolang ik dit niet doe kan ik niet typen, mails doorsturen enz…
Heb Office XP NL met de franse crack gebruikt, maar blijkbaar is ie ermee gekapt ofzo. Ik heb de crack eerst getest door m’n outlook 50 keer op te starten, datum een paar maanden vooruit te zetten, maar office bleef gewoon werken… tot op heden :(:frowning:

wat moet ik doen??

Ja Where The Fuck blijft de NL Crack??

Ik heb die versie op 1 systeem gehad en had gehoord dat er problemen mee waren bij de 1 en bij de ander niet en ikzelf heb der ook geen problemen mee gehad maar heb hem der ook maar vanaf gegooit en de TUC versie opgezet (3 CDS) en deze is ook nederlands en die hoef je niet te activeren :slight_smile: :). Ik zelf denk dat het wijzer is om die versie te nemen.

Maar ik had ook alweer gehoord dat er voor die 1 CD versie ook alweer een noorse crack was verschenen en dat die weer bij zulke weer wel werkte.

Oftewel over heet algemeen is het nogal een warboel met die Office en is het denk ik het makkelijkst om gewoon de TUC versie te downloaden ;).

Eh…
Wat houdt dat in die TUC versie ???
En waar is hij eventueel te halen ?

Eh…
Wat houdt dat in die TUC versie ???
En waar is hij eventueel te halen ?

TUC = The Underground Connection

Waar je hem kan downloaden kan ik zo nit zeggen maar misschien als ik een keer tijd over heb zal ik hem wel een keer uppen (in iedergeval CD1 dan zeker CD2 en CD3 zijn nou niet echt zo heel erg belangrijk bijvoorbeeld cd3 is meer een cursus/leer CD en CD 2 zijn een hoop plaatjes over het algemeen)

in iedergeval voor de komende 4 dagen heb ik der geen tijd voor en als der dan niks tussen komt zal ik hem wel een keer ergens neerzetten.

Thanks Psyduck, ik wacht rustig -maar met smart- je berichtje af.
Bij voorbaat dank

Heb ff hier en daar gekeken, maar de Franse crack werkt niet. Het enige wat hij doet is het activatie-scherm weghalen, en dat is het. Na 50 keer word ofzo opstarten, wat typen enz stopt hij er gewoon mee. Slecht nieuws dus voor iedereen die deze crack heeft gebruikt!

Ik ben nu opzoek naar de ENGELSE crack voor office xp, heeft iemand die? me.

Ik gebruik momenteel een Franse crack. Heb al +/- 90x een Office applicatie van Office XL NL opgestart waarvan 70x Word. Ook heb ik al 80x iets weggeschreven, waarvan ook 65x iets in Word. en… het werkt nog steeds goed. Ik kan typen wat ik wil zelfs onzin :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:
Bij een eerdere poging op dezelfde PC met een andere ?? Franse crack kon ik na 50x opstarten gewoon verder, maar na 50x iets wegschrijven kon ik niet meer typen. Ik weet alleen niet of het dezelfde crack was. Ik heb die toen heel gefrustreed weggesode…

Joker007, Jan bouten en ^scooby2^ check je PM voor de TUC versie van office XP nl.

Ik had wat tijd over en head hem maar vast geupt en het is alleen cd1 maar daar staat eignlijk alles op en/of ik ooit die andere cds doe weet ik niet. Ikzelf denk van niet want het zijn eigenlijk nutteloze CDs.

de NL cracks is er reeds heel lang hoor … ge moet em alleen vinden :slight_smile:

MaFdOn,
Waar dan ???
Of kun je hem zelf ook niet vinden.
Moet wel een werkende zijn:(

PsyDuck,
Bedankt voor de vele moeite die je hebt gedaan, maar ik zou er ongeveer 8 dagen over moeten doen om alles te downen.
Heb het zelfs geprobeerd via een snelle kabelverbinding. Maar meer als 7Kb snelheid haal ik niet en da’s me te langzaam.
Is die site langzaam of doe ik iets fout. :frowning: :frowning: :confused: :confused:

Originally posted by Jan Bouten
PsyDuck,
Bedankt voor de vele moeite die je hebt gedaan, maar ik zou er ongeveer 8 dagen over moeten doen om alles te downen.
Heb het zelfs geprobeerd via een snelle kabelverbinding. Maar meer als 7Kb snelheid haal ik niet en da’s me te langzaam.
Is die site langzaam of doe ik iets fout. :frowning: :frowning: :confused: :confused:

Bij mij ging ie wel met goede snelheid (ong 30 kb/s), nachtje aan laten staan en hij was binnen. Had wel wat probs met het branden, maar het is gelukt!!

www.cr*cks.am
franse versie marcheert ook voor nl versie ( maat van mij zegt da toch )
vwalla ik denk wel da de meeste mense wete waarvoor de * staat

Originally posted by MaFd0n
www.cr*cks.am
franse versie marcheert ook voor nl versie ( maat van mij zegt da toch )
vwalla ik denk wel da de meeste mense wete waarvoor de * staat

Franse crack werkt niet, niet met de Nederlandse maar ook niet met de Franse. Het enige wat ie doet is je activatie-scherm weghalen. Na 50 keer ofzo kapt ie ermee. Dacht zelf eerst ook dat ie werkte: had office 50 keer opgestart, alles werkte nog, maar na ongeveer 2 weken stopte ie ermee…

Originally posted by Joker007

Franse crack werkt niet, niet met de Nederlandse maar ook niet met de Franse. Het enige wat ie doet is je activatie-scherm weghalen. Na 50 keer ofzo kapt ie ermee.

Hoor hier wisselende verhalen over…maar de grote meerderheid van mensen die het geprobeerd hebben hadden wel succes.
Heb geen idee waar het aan ligt, maar het (er?) is wel een werkende oplossing.

Ik heb ook de 3cd versie van Office XP, zat alleen geen Nfo file’tje bij dus weet niet of het de TUC versie is…

Maar als ik nou die XP installeer, waarom zou die het wel zonder activation key doen??

Dan is het dus ook mogelijk om een bepaald DLL bestandje, als Crack te gebruiken voor de normale Offixe XP nl (dus niet TUC)??
Maar dan moet ik natuurlijk wel weten welke DLL dat is… :slight_smile:

Originally posted by Da_Taxman

Hoor hier wisselende verhalen over…maar de grote meerderheid van mensen die het geprobeerd hebben hadden wel succes.
Heb geen idee waar het aan ligt, maar het (er?) is wel een werkende oplossing.

Ik hoorde eerst alleen maar dat deze crack prima was, goed werkte enz… Maar afgelopen weken hoor ik steeds meer verhalen dat hij niet werkt en wat ie wel precies doet waardoor ie dus niet kan werken.

Maybe is de TUC versie een oplossing, maar daarvoor moet je ff bij psyduck zijn

Ik heb laatst deze email van een kennis gekregen.
Of het werkt weet ik niet, want ik gebruikt het niet :slight_smile:

Mischien heb jij er wat aan ??

hallo,
hier nog even een heel goede cd-key van microsoft.
werkt met alle onderstaande cd’s:

Microsoft Office XP Pro  (Full Version)
               Word 2002, Excel 2002, Access 2002,
               PowerPoint 2002, Outlook 2002,
               & Front Page 2002
              CD Key:   *****-*****-*****-*****-*****
               You do not have to register on line
               with this number. !!

en er is geen activation meer.

GrtZZ mrDJ
PSX-HOME

Serienummer posten is op dit forum NIET toegestaan! Dus liever niet meer doen. :wink: Ik kan je wel een hint geven… PM! :stuck_out_tongue:

Sorry Wookie !!

Ik zal het niet meer doen, het ging eigenlijk gewoon automatisch :slight_smile:

mrDJ